Tükenen bir şey olmasaydı Mutluluk yada hüzün Bir kazanç yada kayıp olur muydu yaşamak Niye çok değilken umut ölmenin ayaklarıyla yürür insan Ve niye en çok olduğunda heran düşmenin korkusuyla Ölecekmiş gibi çırpınır kalp Bilinmezin az bir bilinmesiyle bir dağ oldum der de Bir kaç kelimeyle düğümlenir kalır dili Ah unuttuklarımızın küllenen ateşinden başka Bir de unuttacaklarımızın haini olmanın ötesinde Neyiz ki zaten
Ben diyorum Sen diyorum Geniş bir zaman bırakıyorum ömrüne Ömrümün en zinde vakitlerinden Ölçülü mecburiyetlerimi bildiğim kadar Özrüm olsun diye varlığımın şu anı Sen diyorum bir kalp atımından daha çok Daha kavi tutsan aklında ben-liğimi Ölmenin tüm silsilelerini sebil yapsan Cennetçe susmanın rızalığıyla Seni seviyorum ey sevmenin iyilikli hısımlığı Diyerek baharların bayraktarı olsan Ki oldun diyelim en çok sen olsan yeniden Hiç bitmezdi yaşamak inancım...
Kendisiyle hesaplaşan bir gürültü Hilkatinde değilken dünya Hizasına girmemişken soğuk iyilik Ve hissiz kötülük Masumiyet hileli bilinmezken İnsan yoktu henüz Hiç bir neşe gelişigüzellikte gülümsemez Kimse kimseyle sınanmazdı Merhametin sadağında sadakat bile aranmazdı Ne nasibin karşılığına bakılır Ne de nisap miktarı hesaplanırdı hayrın Ne olduysa insanla oldu İnsanla bozuldu...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tükenen Birşey Olmasaydı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tükenen Birşey Olmasaydı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.