Kırıtarak endam eden bir güzellikle Güllerin rayihasını henüz içmiş gibi Bereketlendiği aklın ve kalbin istifcisi Bir hükümran gönül İlletinin izleriyle söylenip kendini Gönlünün lezzet ve izzet güzelliğini Köpürüp durmakta Sonrasında bir saliha kadın kıvamına alıp Şiirlerin şehvetli mısralarını Kündeden atıp yenebilir hale gelmekte. Gelde şimdi bu manzaraya hayat deme!
Kendini katabildiği anların kıymetini bilmeli insan Ayyuka çıkarıp kalbini Sevmelerine uruç etmeli Aklının erdiğine değil yüreğinin hissettiğine Merhaba diyebilmeli Bir gelişin hayrını çerçeveleyip Bir gidişin hüznüne razılığını susabilmeli Yarınların ufkuna göz dikip Mutluluk huzur kazanç saygınlığını umutlandığı kadar Dünün özlemle yadedildiği vakitlerin biriktiği Hallerin müteşekkiri olmaya niyet etmeli Ama hep nefes aldığı anın haklı adamı olmalı Mesela bir çiçek naifliğiyle okşayıp demiri Yumuşatabilmeli hayatın kibirlerini Kirlenmişliğini içinde tutmadan Tek nefeste temizliyebilmeli Budur insan olmanın hilkati Budur cenneti varedebilmenin hikmeti...
Bin sesin rengiyle söylense de Bin bir alfabenin harfiyle yazılsa da Tüm vakitlerin aklıyla hıfzedilse de İyiliğin ve sevmenin tek bir şivesi vardır Samimiyet ve harbi niyet...
Bir daha sustum Aklımın üçralarına kadar Kalbim kupkuru olanadeğin vargücümle sustum Ölümüne değil canlı kalma pahasına sustum İçim dışım tıka basa dolana kadar sustum Susmanın en üst kimliğini kuşanıp Sabrımı çatlatanadeğin sustum İnceldiği yerden kopanadeğin Ateşleri kavuranadeğin sustum Sırlar ifşa olsun Sebepler kendini bulsun Taşlar yerine otursun diye Göz alabildiğine sustum Arzın ve arşın kulakları duyun beni Ben çatır çatır kırılanadeğin sustum Yaşadım diyebilmek adına Göz göre göre sustum İmkan olsun diye zaman Fırsat olsun diye mekan Ben içten içe sustum Delirdim rüzgarlar gibi estim Çıldırdım azgın dalgalar gibi çoştum Ama ısrarla sustum Susmam bir ummana döndü Olmadı asumanı bürüdü Nerden nasıl anlamadım içine bir masum Bir mazlum düştü Bir Ah bıraktı Susmadım susamadım Konuştum...
Üzerime bulaşan tüm kimlikleri silkelemek istiyorum Ruhuma ulaşana değin hepsinden vazgeçip Yalnızca kendim olmak istiyorum Erkekmiş oğulmuş adammış kocaymış abiymiş babaymış Bu erlik yaftalarından kurtulup Etimle kanımla canımla değil Varsa bir hayrım bir aklım bir kalbim Onunla anılmak istiyorum Bu sahte yalnızlık yakamozlarından kurtulup Sadece kendim kalanadeğin Bir başıma ben başıma olmak istiyorum Muhtaçlığımın tüm acziyetlerinden vazgeçip Sağ salim bir ben kalmak istiyorum...
Bir çölü içecek kadar susadım sana ey huzur Her bir saniyenin erişilmez değerini o kadar çok söyledin ki bana Devasa bir aşk oldun Ömrümü heba ettiğim sevda oldun Benim olduğunda da beni unutturdun Ah huzur Anladım ki sen bu dünya da değilsin Bu dünyanın herhangi bir yalanı hiç değilsin Belki bu dünyayı istemeyenlerin içinde Belki de seni bilmeyenlerin cebindesin Yalnızlıkta olsan çok kolay bulurum seni Bir insanda bir çiçekte bir böcekte olsan Parada pulda şan da şöhrette olsan Kendi çapımda alır yaşarım seni Sen nerdesin ey huzur Hakkını verip helalleştiğim vakitlerin dışında Hangi kalbin terennümü hangi duanın repliğisin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir İstifcisi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir İstifcisi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
UZUN BİR ŞİİRDİ ÇOK FAZLA SABRIM YOK UZUN ŞİİR OKUMAYA AMA MERAK ETTİM VERİLMEK İSTENEN MESAJI.EVET HUZURSUZLUK BU KADAR GÜZEL ANLATILIR ''HUZUR'' ARAYIŞI BU KADAR GÜZEL YANSIR KALEME TEBRİK EDİYORUM .
Uzun şiirler yazarken sürekliliği olması çok önemli bence.okuyucu olarak bir sonra ki mısra da ne yazılı diye bir heycanı kaplamalı içimi.üzgünüm şiiriniz bu beklentilerimi gerçekleştiremedi.gereksiz mısralar olmasa daha iyi olurdu kanaatindeyim.
SAYGIMLA