Özlüyorum seni. Hem de ne çok Desem.. Yüzünü görüp Varlığını tanıdığın birini Özlemek ne demek. Bilsen… Yüreğimde taht kurmuş olsan da. Yanında olamamak… İyi ki doğdun DENİZ…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZLEM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZLEM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Diyecek kelime bulamıyorum, bazen kelimeler anlamsızlaşır ya şu an öyle bir durumdayım... Deniz Gezmiş'i doğum gününde hatırlamak yad etmek onu anmak ayrı bir duygu benim için... Bu güzel dizelerle onu anmamıza vesile olduğunuz için çok teşekkür ediyorum gönül dostum... Deniz Gezmiş'e ve onun yoldaşlarına allahtan rahmet diliyorum mekanları cennet olsun...
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; SOL VE DEVRİMCİ ETİĞİN SON ÖRNEKLERİYDİ BENCE ONLAR..BAKMAYIN ŞİMDİ MANGALDA KÜL BIRAKMAYANLARA..VANDALLIKLA GÖZDAĞI VERİP AHKAM KESENLERE..ONLARI ASANLARDA ,VATAN VE MİLLET ADINA İLKELİ DURUŞLARI VE MERTLİKLERİ KARŞISINDA MAHÇUBİYETTEN BOYUNLAR HEP EĞİK GEZDİLER..NE MUTLU ONLARI ANLAYANLARA..YİNE GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLU BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA.
Tam anlamıyla öyle...Ah! bu ülkede hak ettikleri değeri ve yeri bulabilen kaç kişi sayabilirsiniz..Bir bataklık ki, kadın- erkek kahramanlar gökyüzünde süzülürken, çürük yumurtalar bataklıkta yüzdüklerinin farkında bile değiller.