İşler rast gitmedi mi ’Hava aldık!’ deriz Oysa gerçekte Ne güzeldir hava almak, Hiç olası değil Havasız hayatta kalmak?!
Çok değil, bir ay evvel Çok fenaydım Pnömoni olmuşum Salya sümük Ağız dolusu tükürük Bronşlarım İyice tıkanmış Öksürük üstüne öksürük; Az kalsın Havasızlıktan ölüyordum!
Diyen boşuna dememiş ’Olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi!’ Bol bol havanızı alın Nasıl hayatta kalırsanız kalın(!)
Ahhh, yayla havası Kar tanesi kadar serin Kuş tüyü kadar hafif Cana can Çektikçe derin derin Ruhundur kanatlanan...
Başka ne var havada Leylek var Yumurtası var, Havasını almak Havalanmak Havasını salmak Nem kapıp havadan Düşe dalıp Yağmur bulut Sudan şair olmak var...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAVA ALMAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAVA ALMAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
topraksız olur mu hiç hocam
kutlarım
gerçi bugünlerde taş biriktiriyorum
ha bire taş çekiyorum göğe :)
Allah muhafaza ya havada takılı kalırsak
damla
damla
selâmlar
.
YAŞAYANKELİME tarafından 2/26/2015 10:47:23 PM zamanında düzenlenmiştir.