bu satırlar yaşanıldı ve yazıldı hayaldeki o aşkın; aşığına canlı yayında bizim şarkımız çalıyor bak dinle ben dinliyorum bu şarkı kalbimin tek sahibine...
dualar eder insan mutlu bir ömür için sen varsan her yer huzur huzurla yanar içim...
yoksun ama belki hissedersin diyorum belki sende dinliyor sundur şarkımızı şuanda dinliyor-sundur değil mi ? din-li-yor-sun-dur...
şarkılardan fal tutardık seninle üçün-cü şarkı benden sana gelirdi besin-ci şarkı senden bana gelir, mutlu ederdi hislerimize uygun düşerdi çıkan şarkılar...
bak nasıl bir şarkı çıktı benden sana oda özlüyor muş benim birtanem öyle söylüyordu son mektubunda sevdiğim şimdi çok çok uzaklarda beni ne güzel anlatıyor sende özlüyor-musun özlüyor-sundur öz-lu-yor-sundur biliyorum...
senin bana gönderdiğin şarkı çıkacak biraz sonra bekliyorum senden bana ne geleceğini senden gelen şarkıya bak şimdi en çok sevdiğim şarkılardan biri arabesk bir şarkı ferdi tayfur-dan bilsen uzaklar da kimler ağlıyor gelemem sevdiğim felek koymuyor...
ağlıyorum ben şimdi nasıl ağlıyorum bir bilsen bu kadarda olur mu..denk düşer mi ? içimizden geçenleri anlatır mı ? şarkılar hem de hüzünlü bir özlem şiir-i eşliğinde huzurum kalmadı yalandünyada yapıştı canıma bir kara sevda yapıştı canıma bir kara sevda gelde ağla-ma gelde ağ-la-ma...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİZİM ŞARKIMIZ ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİZİM ŞARKIMIZ ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
benim ilk '' Kol düğmeleri '' oldu şarkım...sonrakilerde ona benzeyen şarkılardı...yüreğimin yamacında büyüyen çiçek açılana dek dinledim umarsızca tüm şarkıları... sonra anladım ki beraberliğe yazılan tek bir şarkı bile yok...ve herkes farklı farklı yerlerde dinliyor şarkıları...
ah o şarkılar yüreğimizi ruhumuzu saran nağmeler :) sevdaya düşen bilir hasret kokusu yayılmış mısralara inşallah çok mutlu olursunuz sevenler kavuşsun huzur içinde bir ömür paylaşsın der tebrik ederim çok güzeldi naif yüreğin var olsun değerli şairem tebrik ederim sağlııcakla mutlu kal selam ve dua ile kalbi sevgilerimle saygılar meleğim...
çok anlamlıydı
sevgimle