Gönül mekan açmıştı, aşk eli avucundan Söyle gönül evinden neden ıraksın şimdi Buluttan damla gibi, kirpiğimin ucundan Bir düşüş düştün işte, gözümde yoksun şimdi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞTÜN İŞTE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞTÜN İŞTE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül mekan açmıştı, aşk eli avucundan Söyle gönül evinden neden ıraksın şimdi Buluttan damla gibi, kirpiğimin ucundan Bir düşüş düştün işte, gözümde yoksun şimdi....
yürek içinden yansıyıp gelen mısralar,çok hoş yüreğinize sağlık...
Merhaba Sultan ablacık... Kısacık dörtlükte bu kadar mükemmel bir anlatım ancak siz gibi bir ustanın elinden çıkardı... Yazan elinize yüreğinize sağlık... Sevgi ve saygılarımla...
Gönül mekan açmıştı, aşk eli avucundan Söyle gönül evinden neden ıraksın şimdi Buluttan damla gibi, kirpiğimin ucundan Bir düşüş düştün işte, gözümde yoksun şimdi.
fevkalede güzel bir dörtlük. yüreğini kutluyorum . selamlar.
Gönül mekan açmıştı, aşk eli avucundan Söyle gönül evinden neden ıraksın şimdi Buluttan damla gibi, kirpiğimin ucundan Bir düşüş düştün işte, gözümde yoksun şimdi
yüreğinize sağlık .güzel bir dörtlük okudum sayfanızdan tebrikler selamlarımla
Gönül mekan açmıştı, aşk eli avucundan Söyle gönül evinden neden ıraksın şimdi Buluttan damla gibi, kirpiğimin ucundan Bir düşüş düştün işte, gözümde yoksun şimdi.
Değerli Kardeşim,
İnci tanelerini hatırlatan satırlarınızla yüreğimizde fırtınlar esti. Gözyaşını en güzel ifadelerle gönüllere yazdınız. Rabbim sizden razı olsun.
Satırlarınızla yüreğimizde meltemler esti. İnci tanesi dizelerle gönlümüze şebnemler düştü. Gönül çağlayanınızdan akan duygularla satırları sevgi seli bastı.
Yüreğinize ve kaleminize sağlık efendim. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Rabbime emanet olunuz.
Gözlerin niyazı huzurun başı Hâlisâne tevbe dilsiz sadâdır Kalbin tercümânı nedâmet yaşı Sığınak kapısı Rabb’e duâdır
ADETA"ŞİİR BÖYLE YAZILIR"DEMİŞSİNİZ.O KADAR İNCE BİR SİTEM YATIYOR Kİ "GÖZDEN DÜŞMEK"CÜMLESİ İÇİNDE ŞAİRLİK BÖYLE MISRALARDA ORTAYA ÇIKIYOR.ALLAH KALEMİNİZE VE GÖNLÜNÜZE KUVVET VERSİN..TEBRİK EDİYORUM....SAYGILARIMLA....
Söyle gönül evinden neden ıraksın şimdi
Buluttan damla gibi, kirpiğimin ucundan
Bir düşüş düştün işte, gözümde yoksun şimdi....
yürek içinden yansıyıp gelen mısralar,çok hoş yüreğinize sağlık...