(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşkla Vuranım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşkla Vuranım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir vurgulama yaşamın elinden alınması affedilmez. Affedilemez sen bunu hak etmedin vur vurgularınla affetme güzel yazmış sanata dönüştürmüş sün kutlarım.
kutlarım kocaaa yüregini bir gün mutlaka ses olucam bu güzel dizelerden bir tanesine müsade ederseniz sebgi ve saygılarımla yüregine saglık şairr kutlarım
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; HER ZAMANKİ GİBİ YİNE ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLU BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA
Sevgili ustam; keyifle okudum. Sevdanın ve beddua ile intizarın bu kadar güzel anlatıldığı, duygu sağanağı eserinizi bizlerle paylaştığınız için size teşekkür ediyorum. Emeğinize, yüreğinize sağlık.
Sevgili ustama hatıram olsun, naçizane...
Hatıra bıraktın kum ilen kayrı Bu canın bedene kalmadı hayrı Atmıyor bu yürek sensize gayri Giderken dağladın aşkla vuranım..
Beğeninize teşekkürler ustam,güzel yorumunuzla onore ettiniz. Şiire atfen yazdığınız güzel dörtlüğe ayrıca teşekkür ederim,kaleminiz daim olsun. Saygılar...
çok değerli kalem DUYGU ŞEN arkadaşımın güzel dizelerine ses olmaktan onur duyuyorum kendisini canı gönülden kutluyor ve kalemi daim olsun saygilar ve sevgilerimle... ayrıca yorumlarını esirgemeyen çok değerli şiir li yüreklere sonsuz saygilarımla...
Değerli yorumuna teşekkürler arkadaşım. Harika yorumlarından birisi daha,emeğine yüreğine nefesine sağlık. Şiirlerimi beğenip ses olmandan ben de onur duyuyorum. Saygılar...
Teşekkür ederim şairem, bir süre uzak kaldım siteden geç te olsa önce sayfamı ziyaret eden şiirsever dostlara cevap veriyorum. özledim dost kalemleri şiirlerini. Saygılar..
Hayata kırgınım yüreğim yorgun Sana bin pişmanım benliğim durgun Ne kaldı geriye biraz kül duman Sanadır sitemim aşkla vuranım.......tebrikler efendim ..saygılar