Bir varmış bir yokmuş gibi Tanrı Yaşıyoruz yaşıyormuş gibi Ölücü olmak bile yetmiyor Hatta bizzat ölmek bile Öldürmüyor Tanrının yokluğunu Varlığını diriltmiyor Her yerden iniyoruz an be an zamanın dibine Geçmişin birikenini kazanç sayarak Zenginliğimizi ilan ediyoruz Ademin sulbündeniz Mesleğimiz insan olmak Sanatımız meleklik İşimiz gücümüzse iblisle yarenlik
Bazı kelimeler vardır sadra şifa olur Allah der gerisini geleceğini dert etmezsiniz Muhammed der Allahlı olmanın gücünü hissedersiniz Bazı insanlar vardır görünce gönlünüz ışır Hiç yoktan hayırlanır Mutlu olursunuz İyiliği içlerinden taşıran bu güzellikleri görüp gözetmek gerekir İyi ki var dediğiniz bu anın adamlarını alkışlayıp çoğaltmak gerekir.
İçerisi şiirli bir adamla Sukutu sihirli bir kadının mutluluğu Aynı gökyüzüne konulur Üzerine arzın yıldızları serpiştirilir Harcıalem sevinçlere bedel ödemeden Sözün en sıhhatlisiyle Afiyetler dilenir Vaktin önüne arkasına bakılmaksızın Her anın keyfiyle sevilir sevgili Gözlerin tadımladığı bir türkü bakılır Dilin söylediği renklerle Alıcı olmak mümkündür aşkı Ya da aşkın gılmanlığını içe sindirerek Afiyetle yenilmek iyidir...
Bu seferde çokluğun sessizliğini böldü Öldürülmüş kadınların son kanı İlk günah meselesinin failiymiş gibi Erkek olmanın kaba gücü yine değdi Anneliği olanın izzetli etine İçinde ki hayvanı zapdetmeyi öğrenememişin İnsansızlığı insafsızca var etti kendini Adam olmadığı için suçlu tüm erkekler Ve onları doğurduğu için kadınlar Günahca baktılar birbirlerine Çokluğun sessizliğini bozdu bu öfke Bu öfke hiçbirşeye çare...
Dört elle ve yek yürekle hayata tutun Mislince öleceğin vaktedeğin Varsın cilası gitsin aşkın Sevda denilen kimliğin geçmez olsun gişelerde Örtülü ödeneğin umudundur nasılsa Harca harca bitmez Bi dünya bozuk para Onuru mühimmatıdır insanın Ömrü sermayesi Peki aklı nesidir Nesidir habire sevmek sevilmek heyyulası İşte çıkıldıkca inilen mesele Mesele bilmek olsa bilinir elbet Mesele külliyen yaşamakta...
Allah diyorum Beni her dem varetmesini farkederek Ölecekliğimi Süsleyeceği vakti bekliyerek Yaşıyorum yatağında akıp giden ırmaklar gibi Bir gün ummanın ötesinde vuslatı arayarak Allah diyorum Gelişi güzelliği aklımdan kalbime taşıyarak Vaktin şeceresi olabilmenin hevesiyle Dallanıp budaklanarak muhabbeti En sevdiklerimi tekrar daha çok severek Allah diyorum Üzerime sinen dünyalık kimliklerimden silkinerek Sahici biri olmak için yeniden...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Allah Diyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Allah Diyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yalnız Allaha inanmak yetmezki. Allahın emirlerini yerine getirmek gerekir, Zalimin karşısında, Malzumun yanında olmak gerekir, Yetimi korumak, açları doyurmak gerekir, kısacası Allah için sevmek Allah için nefret etmek gerekir, ozaman yaşanılası bir düzen dünya oluşur. Eline yüreğine sağlık diyorum, kutluyorum güzel anlam dolu şiirinizden dolayı Allahın selamı ve bereketi üzerinize olsun..