Bu son olsun yeter artık bırak yakamı, Mutluluklar senin olsun git güle güle, İnsan sevdiğine söyle böyle yapar mı, ? Mutluluklar senin olsun git güle güle.
Nasıl sevdim bilemedim bir vefasızı, Hep kışlar yaşattın bana görmedim yazı, Senin gibi hayırsızın çekilmez nazı, Mutluluklar senin olsun git güle güle.
Seven yürek bırakır mı kıyar mı cana, Her günüm çileli geçer senden bu yana, Çok isterdim mutluluğu çok gördün bana, Mutluluklar senin olsun git güle güle.
Hiç sevmemiş gibi farzet ardına bakma, Senden son isteğim benim dünyamı yıkma, Unutursun sende bir gün kafana takma, Mutluluklar senin olsun git güle güle.
Görsem bile geri dönüp bakmak istemem, Bir daha hataya düşmem seni sevemem, Ben seni çoktan unuttum seni bilemem, Mutluluklar senin olsun git güle güle.
KURTOĞLU Der bırak beni yalnız kalayım, Sen üzülme ben ağlarım kurban olayım, Sen olmasan bu dünyada nasıl güleyim, Mutluluklar senin olsun git güle güle.
Aşık Talat KURTOĞLU 14.02.2015. Ozan Talat Kurtoğlu
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Git Güle Güle şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Git Güle Güle şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
git demek kolay değil yüreğin yanar kanar seven yüreğin tınılarıydı değerli arkadaşımın sunumu da ayrı bir lezzet katmış her iki yüreği de kutlarım saygılar selamlar
değerli kardeşim.bırak istediği yere gitsin .eğer döner gelirse senindir.gelmezse zaten hiç bir zaman senin olmamıştır.şiiriniz çok güzeldi.akıcı ve duyguluydu.kutlarım .selamlar.