Birgünlüğünede olsa çıkabilsem çocukluğumdan Bir değnek olsa elimde hemde en sihirlisinden Umutuzlara umut karanlıktakilere ışık olsam O gün hiç bitmese Etrafıma mutluluk aşılasam Kimse benim gibi çaresizliğin kuytusuna sığınmasa Ah o birgünlük bir ömre tekamül bulsa
Uyandırsam saklanmış duyguları Silkinse umutlar Gülse karmaşaya yenik düşen gözler Sallasam sihirli değneğimi ordan oraya Işık saçabilsem tüm olumsuzluklara Yeryüzü yeşile bürünse tamamem Karanlık kalksa ortadan Gülüşler günleri aydınlatsa Sevinçler bizleri Ah birgünlüğüne çıkabilsem çoçukluğumdan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜNYA ALEM BİLSE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜNYA ALEM BİLSE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uyandırsam saklanmış duyguları Silkinse umutlar Gülse karmaşaya yenik düşen gözler Sallasam sihirli değneğimi ordan oraya Işık saçabilsem tüm olumsuzluklara Yeryüzü yeşile bürünse tamamem Karanlık kalksa ortadan Gülüşler günleri aydınlatsa Sevinçler bizleri Ah birgünlüğüne çıkabilsem çoçukluğumdan.
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR YÜREK SESİYDİ .. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA.