Bir aşk ateşiyle yanmışım bahar günü ben, Mecnun gibiyim gönül yanar hüzünle hemen, Omzumdaki heybeden, soğan yiyip gezerim, Sen sevdalısın hazan gününde yapma gönül.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen sevdalısın. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen sevdalısın. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sarmış da_aşkın_ateşi, dertli gönlünü hep, Mecnun gibi dağda saz çalar da aşkla yanar, Omzundaki heybeden soğan yeyip, de doyar, Billur sesi vardı onun da, dağda can_iç yakar.
Daşten_ oldu dağda, can dertli,dertli ağlar, Sesler ki o dağda yankı yaparda beyne iktar, Ses ver ki ey can o dağda,şen_ olsun buralar, Gönlüm susamış meğer, yanık,yanık sesine.
tamamıyla çok güzeldi bölmeye kıyamadım Hocam yüreğinize sağlık. ben bu şiiri çarşamba gördüm ama bir türlü okuyamadım boş bir sayfa geliyordu..bugün geri döndüm iyi ki gelmişim..
Daşten_ oldu dağda, can dertli,dertli ağlar, Sesler ki o dağda yankı yaparda beyne iktar, Ses ver ki ey can o dağda,şen_ olsun buralar, Gönlüm susamış meğer, yanık,yanık sesine.
Off dedirtti bu güzel şiir bana muhteşem yazılmış dizayn desen harika Tebrik ederim sevgiyle kal
Daşten_ oldu dağda, can dertli,dertli ağlar, Sesler ki o dağda yankı yaparda beyne iktar, Ses ver ki ey can o dağda,şen_ olsun buralar, Gönlüm susamış meğer, yanık,yanık sesine.
hocam yüreyine sağlık harika olmuş demlenmiş bir şiir selam ve saygılarımla
Sarmış da_aşkın_ateşi, dertli gönlünü hep, Mecnun gibi dağda saz çalar da aşkla yanar, Omzundaki heybeden soğan yeyip, de doyar, Billur sesi vardı onun da, dağda can_iç yakar.
Değerli üstadım eseriniz tebrik ederim Emeğinize yüreğinize sağlık hürmetler
Mecnun gibi dağda saz çalar da aşkla yanar,
Omzundaki heybeden soğan yeyip, de doyar,
Billur sesi vardı onun da, dağda can_iç yakar.
Daşten_ oldu dağda, can dertli,dertli ağlar,
Sesler ki o dağda yankı yaparda beyne iktar,
Ses ver ki ey can o dağda,şen_ olsun buralar,
Gönlüm susamış meğer, yanık,yanık sesine.
tamamıyla çok güzeldi bölmeye kıyamadım Hocam yüreğinize sağlık.
ben bu şiiri çarşamba gördüm ama bir türlü okuyamadım boş bir sayfa geliyordu..bugün geri döndüm
iyi ki gelmişim..