Önümde kalbin kadar temiz bir sayfa Elimde bir kalem ki senden hatıra Yazsam seni o kağıda aşkımla Dayanmaz,yanar,kül olur kağıt Geriye kalansa aşkına sahip bir ben Bir de birkaç küçük külden bulut.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAĞIT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAĞIT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kağıt !... Sanki kalıcı bir yazıt Alevler dolusu yazılı bir kağıt ! Zamanlar geçtikçe, Boşlacaktır yüreğime içleri belki de ağıt ağıt ! Biraz kül, biraz duman olacak o en sonunda Sen de ey dalgalı saçlarımı yarin yerine okşayan rüzgar, Sen de, yaşanan aşkın közlerini engin mavilere dağıt ?!!!... Yansın gitsin uzak diyarlara sevenlerle birlikte bari o sarı kağıt !!!...
Kutluyorum ! Ve şu an o kağıdın hazin öyküsünü soluyorum !...
Siz böylesine vefalı ve tevazu sahibi bir kişiliğe sahip olduğunuz müddetçe Hem iyi bir yürek sahibi ve hem de iyi bir şair olursunuz ? Teşekkür ederim nazik iltifatınıza sayın kardeşim !!!...... Bu yol da sizlere başarılar dilerim !!!...
Şiirime yazdığınız güzel yorum ve muhteşem şiir için çok teşekkür ederim.Destekleriniz ve verdiğiniz cesaret için ne kadar da şükranlarımı sunsam az gelir. Selam ve saygılarımla.
Kağıt !...
Sanki kalıcı bir yazıt
Alevler dolusu yazılı bir kağıt !
Zamanlar geçtikçe,
Boşlacaktır yüreğime içleri belki de ağıt ağıt !
Biraz kül, biraz duman olacak o en sonunda
Sen de ey dalgalı saçlarımı yarin yerine okşayan rüzgar,
Sen de, yaşanan aşkın közlerini engin mavilere dağıt ?!!!...
Yansın gitsin uzak diyarlara sevenlerle birlikte bari o sarı kağıt !!!...
Kutluyorum !
Ve şu an o kağıdın hazin öyküsünü soluyorum !...