(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BELKİ DE O YÜZDEN BU KADAR YARA ALDIK NE DERSİNİZ? GİDENLER GİTTİ AMA BİZ HALA ONLARA UYANMAKTAN VAZGEÇMEDİK... OLAĞANÜSTÜ BİR ANLATIM DAHA, YÜREĞİNİZE SAĞLIK HİÇ KIRILMASIN DİLERİM SEVGİLER:)
Ağlamaz mı başında sevdasının ? Anılarını dikmez mi başucuna ? Gömemediği sevdasının. Hangi sevdalı vazgeçer? Her sabah onun için uyanmaktan, O çoktan yanından gitmiş olsa da…
o kadar çoktur ki farkdemediklerimiz... değer görüp,değer veremediklerimiz.. buda hayatın bize bir oyunu işte..
Alaca karanlık düşmüş dağların eteğine. Ağlamaz mı başında sevdasının ? Anılarını dikmez mi başucuna ? Gömemediği sevdasının. Hangi sevdalı vazgeçer? Her sabah onun için uyanmaktan, O çoktan yanından gitmiş olsa da…
beğeni ile okudum çok güzeldi dizeleriniz tebrik ederim...........
Gidebilir mi bir yürek sevdalısına küsüp te ? Ya da giderse sırtında taşımaz mı ,anıların kırk dökük sepetini? Keseceğini bile bile, İplerinin, üzerindeki ateşten gömleği . Canı yansa, Kan aksa yüreğinden, Vazgeçer mi anıların içine batan tatlı kırıklarından? Yüzünü döner mi yare? Gömer mi peki sevdasını? Alaca karanlık düşmüş dağların eteğine. Ağlamaz mı başında sevdasının ? Anılarını dikmez mi başucuna ? Gömemediği sevdasının. Hangi sevdalı vazgeçer? Her sabah onun için uyanmaktan, O çoktan yanından gitmiş olsa da…
Merhaba sevgili Gulus, Önecelikle ufak bir imla düzeltmesi yapmak istedim: "küsüp te" derken "te" yenine "de" kullanmanız gerekir.
Vaz geçmem diyorsunuz aşkımdan, unutturamaz bana geçen zaman bile. Hani her acıyı unuturduk zamanla? Haklısınız! ... Hangi sevdalı vazgeçer? Her sabah onun için uyanmaktan, O çoktan yanından gitmiş olsa da… ...
GİDENLER GİTTİ AMA BİZ HALA ONLARA UYANMAKTAN VAZGEÇMEDİK...
OLAĞANÜSTÜ BİR ANLATIM DAHA, YÜREĞİNİZE SAĞLIK HİÇ KIRILMASIN DİLERİM
SEVGİLER:)