(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
elbette yazılan ve emek verilen her şey güzeldir ve saygıya değer. Ama şiirde estetik temel özelliktir. Bunu benimdeyapamadığım gerçeğini biliyorum ama senden ne hakla olduğunu bilmesemde istiyorum Umarım tekrarlar azalır. Umarım bu kelime tekrarları yaşamındaki tekrarlardan kaynaklanmıyordur."vardı" sözüm ona. Şiir senden vazgeçebilir ama sen ondan vazgeçme.
Gözlerinde görmek vardı ayışığını Sabaha seninle uyanmak vardı Güneş yerine gözlerine bakarak Deniz yerine kokunu çekmek vardı içime Saçlarına dokunmak vardı gelinciklerin yerine Hayata seninle gülmek vardı Acıya kahkaha atmak gülüşünde ŞEfkatine sarılmak vardı Hani o en yılgın zamanlarda Bir gülüşüne kurban olmak vardı Solmasın diye güzel yüzün Sen üzülmeyesin diye Gözyaşın olup akmak vardı usulca Sırf sen mutlu ol diye; Çizip vermek vardı mutluluğu ellerine Bitmesin diye bu sevgi Hep içimdeki umuda sarılmak vardı sımsıkı.....
bende bu şiire tam puan verecegım...içinde kendimi buldum...saygılar...