Ben bir yalnız kurdum, dağda gezerim. Düşmanı gözünden, hemen sezerim. Sanmaki sizlerden, bende bezerim. Vallahi içtiğin, kanda boğarım. Küllerimden yine, tekrar doğarım.
Bir yürürsem dağlar, yürür ardımdan. Şehitler silkinir, kara bağrımdan. Şühedalar koşup, gelir çağrımdan. Vallahi içtiğin, kanda boğarım. Küllerimden yine, tekrar doğarım.
O dağları delik, deşik ederim. Delinmiş postunu, yere sererim. Leşlerini sıra, sıra dizerim. Vallahi içtiğin, kanda boğarım. Küllerimden yine, tekrar doğarım.
Derebeyim emin, adım yürürüm. Hedefimi onikiden vururum. Sanmaki başlarsam tekrar dururum. Vallahi içtiğin, kanda boğarım. Küllerimden yine, tekrar doğarım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÜLLERİMDEN TEKRAR DOĞARIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÜLLERİMDEN TEKRAR DOĞARIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben bir yalnız kurdum, dağda gezerim. Düşmanı gözünden, hemen sezerim. Sanmaki sizlerden, bende bezerim. Vallahi içtiğin, kanda boğarım. Küllerimden yine, tekrar doğarım
Kalem daha okurken kendini belli etmiş kutlarım küllerimden yeniden doğmak tebrikler
Bu Vatan uğruna canını veren Tüm şehitlerimizi rahmetle anıyorum........ Alkışlıyorum güçlü kalemi üstat Yüreğine sağlık __________________________________________Selamlar saygılar
Ben bir yalnız kurdum, dağda gezerim. Düşmanı gözünden, hemen sezerim. Sanmaki sizlerden, bende bezerim. Vallahi içtiğin, kanda boğarım. Küllerimden yine, tekrar doğarım.
Bir yürürsem dağlar, yürür ardımdan. Şehitler silkinir, kara bağrımdan. Şühedalar koşup, gelir çağrımdan. Vallahi içtiğin, kanda boğarım. Küllerimden yine, tekrar doğarım.
O dağları delik, deşik ederim. Delinmiş postunu, yere sererim. Leşlerini sıra, sıra dizerim. Vallahi içtiğin, kanda boğarım. Küllerimden yine, tekrar doğarım.
Derebeyim emin, adım yürürüm. Hedefimi onikiden vururum. Sanmaki başlarsam tekrar dururum. Vallahi içtiğin, kanda boğarım. Küllerimden yine, tekrar doğarım.
Ali Dere (Derebey)
Ali Dere (Derebey)
Yoğun işlerimden dolayı uzun zamandır siz şair kardeşimden ve şair arkadaşlarımdan ayrı kalmak zorunda kaldım.Şimdi ise yeniden göreve devam, benim milliyetçi, vatansever kardeşim o kadar güzel bir şiir yazmışsın ki hainlerin yüreğine atmışsın okunu büyük bir beğeniyle okudum takdir ettim kardeşimi daha nice şiirlerde buluşmak üzere puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
41 kere maşallah.., kardeşim aslanlar gibi kükremiş, O yüreğin hiç dert görmesin usta kalem.. Benden hen böceği, hemde alkışı aldın.. helal olsun.. ________ Selamlar kardeşime..
derebeyyyyyyy yazan hisseden kocaa yüregine sevgiler kutlarım canii gönülden ne denirki huzur ve sukunet yakana yapışsın ve sen hepp yaz hepp yaz şairr saygılarımla
Şiiri okuyanlardan abarttığını düşünenler çıkabilir ama ben şiiri yazarken hissettiklerinde çok samimi olduğunu biliyorum. İşte senin gibilerin varlığının bu ülkenin garantisi olduğunu da herkes bilsin. Kalemin yüreğin varolsun kardeşim...
Derebeyim emin, adım yürürüm. Hedefimi onikiden vururum. Sanmaki başlarsam tekrar dururum. Vallahi içtiğin, kanda boğarım. Küllerimden tekrar, yine doğarım.
bu muhteşem şiir için bize sadece alkışlamak düşer
yüreğinize gönlünüze ve de usta kaleminize sağlık Ağabey
Şiiri çok çok çok Beğendim…
....................................... Saygı ve Selamlar...