zamanın içinde kaybolan seslerin kırgın ve buğulanmış kalıntıları, beynimin örse yerlerine saklanmış kıpırdanıyorlardı kargaşaya yüz tutmuş bağırışlardan öylesine yorulmuştu ki kafam kendi sesimi çıkaramadım
... sustum ...
dinlenmeme fırsatı vermeden kelimelerin yerleri değişmiş cümlelerini konuşuyorlardı saçlarım kendi aralarında başım öylesine ağrımıştı ki, tokamın sıkıştırdığı saçlarımı açtım savurdum düşsün diye içindeki cümleler
yüzüme tokat gibi çarptılar cümleler boşlukları doldurdu
bir kaç saniyelik hafif bir acıydı duyduğum tahta bir köprüden aşağıya bıraktım başımı suya doğru suyun akışına doğru
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
cümleler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
cümleler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kargaşaya yüz tutmuş bağırışlardan öylesine yorulmuştu ki kafam kendi sesimi çıkaramadım.__________Beni anlatmış kalemin aynı benı..
cümleler boşlukları doldurdu . Ben benım yalnız ben değilim dedim...
tahta bir köprüden aşağıya bıraktım başımı suya doğru suyun akışına doğru..___________Bende bıraktım suyun akışına terapi yapan kaleminle değerli dost Davidoff..
Bazen kendi konuştuğundan bile rahatsız olur insan.Duygular ,düşünceler koşuşturur beyninizde...tam işte böyle bir anı dillendirmek ...Siz çok yaşayın betimlemeler ve anlatım enfesti...Ne güzel yazan şairlerimiz var böyle..Zeki kadınlarımız,duygulu ve içten şiirleriyle...Kalemin hiç susmasın diyorum efendim.Hep yazın ve güzellikler herkese zevkle okuma tadını tattırsın.Saygılar...
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ .. SELAM VE SAYGIMLA.
Hanımefendiden ince ince nakşedilmiş duygular karşımda.
En hoşuma giden kelime "sustum" İnsanı bir kez daha durup düşündüren bir mesaj saklıyor. Kelimelerin kifayetsiz kaldığı anlar olduğu gibi yerleri değiştiğinde vurgu, tonlama bağlamında mesajın değişeceği durumlar kuşkusuz var.
Yine şiir de derinlik boyutu dikkat çekiyor. Naçizane şuna benzettim. Yanlışsam düzeltin lütfen. Hani parmağımız kesilir. İlk an da hiç kan yoktur ve saniyelerce olmaz. Sonra hafif hafif beliren kan giderek yoğunlaşır ve durmak bilmez. Güzide şiiriniz bu çerçeve de tekrar tekrar okunması gerektiği gibi okunmayı hak ediyor da. Her okuyuşta mananın çağlayacağı hissi veriyor insana.
Yüreğiniz solmasın ve kaleminiz daim olsun değerli üstadım.
Bazen evet, aynen dediğiniz gibi oluyor sevgili yazar -şairim.Öylesine bir tufan, öylesine bir karmaşanın içinde buluveriyor ki başımız kendisini kendi yarattıklarından boğulmaya, kendi sesinden kendine sağır olmaya başlıyor...Hiç bir cümleyi, hiç bir dizeyi artık yerine koyamıyor, her birinin kendine kalabalıklaşmış sesinde soluk bile aldığınızı duyumsayamayacak hale geliyorsunuz...Harikulade bir anlatımdı.Hissettirdi...yaşattı.
Var olsun emekleriniz .Gönülden tebriklerim yetkin kaleminize ve yön veren yüreğinizedir.
paylaşım için teşekkürler...
sevgiler...