Hadımımı beklerken Özel imalat giyotinde Gurbet meltemleri Teskin etti geniş göğsümü…
Baldıran özlü nehirlerim Baraj hapsinde! . . .
Yazıya döktüğüm her söz kum tanesi Hadım barajı ardında biriken *Çöl ummanında
Debisini çoktan kaybetmiş erkekliğim…
Ellerim bağlıyken tersten belime Yine de Bakir dilberlerin hayallerindeyim!
*Çöl ummanında yaşıyorum Hani o hadım barajı ardında biriken Aşk ulaşamasın özüme Kimseler dokunamasın kaybettiğim Uzvun boşluğuna diye…
Nafiledir ancak tüm çabalarım!
Her lanet şiir okuma gecem Spesifik imza kuyrukları yaşlı bedenimde Dokunduğum tüm bedenler İse istisnasız; Kesilen uzvun boşluğuna fetiş Edebi sapkın gönüllüler üyesi ...!
Hey sen Gönüllü sapkın üye Semirmişliğim Doluluğum kaynaklı Haylidir boşalmadı gerçek yüküm Bezginliğin menfur yatağında Sen değil Asırlardır yatan benim
Ve Bakın Yine ummanları aşıp Ulaşıverdi işte özüme aşk...
Ah o yükseklerimdeki geçici delilik hali Beynimin kıvrımlarındaki egzotik sarı safran Estirirken başımda otoritesini Teslim etmiş benim olanı Dün geceyalan şehvetlere!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HADIM BARAJI… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HADIM BARAJI… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.