kristal aşka yapışan kalp büyümesin, gözlerime çarpan yağmur , üşümesin! İlk filize sakın, deli rüzgârla düşmesin!
ağla kristal gönlüm,ağla boynu bükük sevdana ağla beklemekde var sabırla, aşkla,aşkını sevdanı hayal etmek bir başka sözlerin sitemkar,bakışların davetkar, sen bir başka için bir başka .
gittiğin bu yolda ,beni düşünmeden! hüznüm gibi,umut gibi sararmış yürek yollarda uzun otobüsteki garip yolcular muamma, bilinmeyene sürüklenip gidiyorlar. önümdekiler, arkadakiler, hiç mi hiç fark etmiyorlar kristal aşk bir başka gülümsüyor yollara.
boğazımıın iki yanı ortası borusu dalgaların, gönlümün kıyılarına vuruyoor şu boynumu sensin düşle büken, isyanımız aynı kök hücrede gözyaşımı içe döken, iki göz de bir büz’üm var kristal aşk muamma.
bilen vardır diye belki senin yerini konuşuyor abuk sabuk vuruyor günün telaşlarını unutmak için bir balığın tevazu bakışlarında süzgeçlerinle yüzüyor.
neler verirdim ah bilemezsin ya serden vazgeç ya yarden deselerde serden geçer Hak Rabbimden vaz geçmem
yürek yabancılaşdı aklımın sınırını zorluyor takıldı ağ oldu yürüdüğün yollarına kırmızı pisi balığı, elvan elvan sevgilinin başka gönlünde Bak, bak ki ta derinlerde yaşayan ölü bir ruhu seni gör.
yarım bir rüya ve içindeki sen düştü üstüme uzun uzandı bir gölge aşkımın elinde bir hançer ulaşamadı gör anılarımıza mutluluğu ulaşmak istedi ruhum git dedi.
dar eğledi bana kocamış şu dünyam sevsem beni yakar sevmezsem içi seni yakar başka adreslerden sordum seni yeşertmekteymiş umutların yön dönmeden fır dönmeden hangi serden gidiyorsun elden sevgimde bir kalp kopmuş senden neden geldin yıllar sonra neden çık git hayatımdan.
gitme demiştim sana neden yalnız ve yoksul bıraktın yarınlarımı gençliğini ,çapkınlıklarını başkalarıyla paylaştın, istemiyorum artık,yaşlılığın pörsük yanakların sana kalsın.
mutlu olduk ,gülemedik dağlarda öyle bir vurulduk ki yıllar akıp gidiyor böylece ömürler olmayan senle bitiyormu ne ?
bir gün unutacak olursam boşver cerrahım neşterim yüreğimiz ayrı beden ayrı, yaşaması daha beter Kristal bizim aşkın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
♥ Kristal aşk ♥ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
♥ Kristal aşk ♥ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Babam ÇETE’deydi, ÇETE'ydi... Toros’lar da ki gençliğini, Fransızları, Almanları ve İtalyanları Toroslar da mezara gömerek geçirdi ! Onlardan geri aldılar bu çileli ülkeyi Bugünün gençliğine hediye etti !...
Yüce Meclis o günlerin kahramanlarını aleni övdü, Ve hepsini de İstiklal Madalyasına layık gördü…
Babam’dan bilirim ki, Toroslar da kıran kırana döğüşen ÇETE’lere Kahraman denmişti ve de öyleydi…
Gazi Antep, İslahiye, Kahraman Maraş, Adana ve oraların tüm yöresi Zaten kimi şehit, kimi de gazi !... Özgürlüğümüz, onurumuz, Hepsi o kahraman ÇETE’lerin eseri… ---- 28.12.204 - Fethiye
İsmail Hakkı GÜRCANOK (ONATCA)
------------- Bir gönül dostunun şiiriyle selamlıyorum iyi insanları...
Kutluyorum kalemi haz aldım okurken
Yüreğine sağlık,
__________________________________________Selamlar