Umut dediğin tek gözü kalsa bile Devam eder ya soluksuz nefeslerine Dayanır kılıçtan yapılma hasretlerine Öyle bir umut var bende...
Sevda dediğin sadece kalpte değil de Hüküm sürmeli ya tüm bedeninde Yüreğin dahil tüm hücrelerinde Öyle bir sevda var bende
Ayrılık dediğin acımasız olsa da Adı masum kalmalı vicdanında Götürüp gitmeli senin o karanlık sokaklarına Öyle bir ayrılık var bende
Dün dediğin sadece mazi değil de Nefes almalı bugün de Hemen terketmemeli her şeyini bugüne Öyle bir dün vardı bende
İşte sen de vardın bilinmezlerimde Ne alıp götürdüğünü bilmeden Her şeyi öyle belli etmeden Sen de vardın galiba bende
Sözlerin vardı her hecesini yüreğime kazıdığım Cümlelerin vardı mısralarıma sıraladığım Sen vardın tüm hayatıma sığdırdığım Sen vardın be canım!
Gülmelerin vardı seni mutlu edip beni yaralayan Sitemlerin vardı seni uzaklaştırıp bana yabancılaştıran Yine büyük ve narindi sevdan Elle tutulur bir o vardı bende
Yoksun deyip hala umut ediyorum Sen olmasan da varmış gibi konuşuyorum Gülmüş kadar ağlıyorum Öyle bir inanç vardı bende
Uzakların söylediği şarkı imkansız olduğunu söylerken Sense onu delicesine severken Ben daha ağlamayı bile beceremezken Umarsızca bir bekleyiş vardı gölgemde
Aşk vardı masalların fısıldarken anlattığı Öğrenirsin onla ölürken yaşamayı göze almayı İki kişiyken bile becerirsin ya yalnız kalmayı İşte öyle bir aşk vardı bende..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Böyle Bir Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Böyle Bir Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
“Dün dediğin sadece mazi değil de Nefes almalı bugün de Hemen terk etmemeli her şeyini bugüne Öyle bir dün vardı bende…”
“Böyle bir aşk” deyip geçme ? Öyle bir umut, Öyle bir sevda, Öyle bir ayrılık, Öyle bir dün, Öyle bir inanç, Ve öyle bir aşk işte, Tüm hayatına sığan !... Taptazecik bir aşkın ömründe Az bir şey değil ki gittikçe büyümesi küçücük bir yürek de…
Düşündüm de; Artık oturmuş bir tarzla, Sende kalan fikirler hep ruh zenginliğine çarpmaya başladı giderek de Hiç kopmadan devam ediyorsun içinde yaşadığın konunun hazinesine ! Bir saliseliğine dahi uzaklaşmıyorsun yüzüstü bırakıp konuyu başka bir yere Sen, senin bulduğun betimlemelerle imalara sürüklenince arzular gidip oturuyordu duyguların tam da o en yakutsu merkezine…. Nakış nakış işleyip güzellikleri görünmeyen, ancak duyulan güzelliklerle geliyorsun sonra huzurlu bir finale… Tescilliyor yüreğinin tüm o duyduklarını ve yazıyor o kara kalemin mavi kelimelerle ! Bir de bakıyorum ki amatör duyguların ne kadar çok kalmışlar gerilerde… Çok kısa zaman da, çok yollar kat etmiş olduğu görülüyor yüreğinin bakılınca sana geldiğin yerden… "Burcu Burcu" kokan bir şiir olmuş netice de !.....
T E B R İ K L E R İ M L E !!!!!!.................
Onatça tarafından 12/27/2014 8:03:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
estağfurullah! Asıl sizin beni bu şekilde nitelendirmeniz benim için büyük bir onurdur. Dileklerinize ayrıca teşekkür ediyorum. Hep mutlu kalmanız dileğiyle. Allah yüzünüzü daima güldürsün. Her an mutlu olun. :)))))))
Senin beni sayman, Ve beni sevmen, Bir ONUR madalyonu gibi durur yüreğimin alnının tam ortasında !!! Önce bunu söyleyeyim ben sana ??... Bak o “Uğur Böceğine ?...” Artık yüreğinin büyüdüğünü temsil ediyor bir bakıma, Hani onu bir kezcik bile alınca… Ananın ak sütü gibi helaldir o Uğur Böceği sana ?! Yüreğinde ki emeğin kokusunu duyabilirsin o ödüle sen bakınca… Sevgiler ve binlerce mutluluk temennileri veriyorum sana !!! İnşallah hep döner onlar, yeniden yeniden sen de hayata !!!...
:))) Çok teşekkür ederim. Ne mutlu bana o zaman. Artık ben de bir şairim ne kadar amatör olsa da! Ama olsun benim asıl amacım şiirlerimde kendimi bulmak bir süreliğine hayatı sallamak ve yok saymak. Aşk ne güzeldir. İnsanı insan yapan en değerli şeydir o. Sımsıcak tutar. Beni aşkın var ettiğini düşünüyorum ve aşka o kadar minnettarım ki! Sizi bir klavuz olarak gördüm ben ve bu şekilde de devam ediyorum. Size çok saygı duyduğumu ve sevdiğimi söyleyebilmemde hiç sakınca görmüyorum. İYİ Kİ VARSINIZ! İYİ Kİ TANIMIŞM SİZİ. ESEN KALMANIZ DİLEĞİYLE!! ÇOOOOOK TEŞEKKÜR EDERİM.
Aşk öyle bir şeydir ki yaşasın zannedersin ama hissetmişsindir. Hissetmiş gibi görünürsün nefesin tüm saniyelerinde yaşarsın. Vardı işte bir kırıntı kadar olsa da vardı bende bir aşk. Hala da var aslında. Ama hissedemiyorum varlığını. TEŞEKKÜR EDERİM !!!!!!!! SAYGILARIMLA!!!!!!
Aska dair mukemmel dizeler.Ancak vardi denilmis.Yani simdi eskimis ya da tukenmis Boyle bile olsa dune ve yasananlara ne kadar da saygili kalinmis.Iste adkin yuceligi de burada gizli sanki.Kosulsuz.onu o oldugu icin sevmek ve arkasindan hancerlememek. Begeni ile okudum. Kutluyor. Saygilarimi sunuyorum.
Vardı dedim ama asla bitmiş olduğunu söyleyemem çünkü ben aşkın sonsuz olduğunu bildiğim için seviyor ve inanıyorum. Aşka olan saygım ve güvenim asla bitmeyecektir. Onu daima kalbimde yaşatacağım ama asla büyümeyecek biliyorum. O hep çocuk kalacak bir yerlerde. Güzel olduğu için değil de her şey olduğu için ömrümün her deminde sayıklaya sayıklaya seveceğim. Aşk öyle bir şeydir ki, bir gün sizi bırakmaya kalkabilir ve o zaman susup beklemek gerekir. Asla nefret etmemeliyiz aslında. Ben de aslında nefret etmiyorum. İnşallah herkes bunun farkına vararak tanır aşkı ve nefret etmez. Çünkü aşk bizden bunu ister. Ayrıca TEŞEKKÜR EDERİM.
“Dün dediğin sadece mazi değil de
Nefes almalı bugün de
Hemen terk etmemeli her şeyini bugüne
Öyle bir dün vardı bende…”
“Böyle bir aşk” deyip geçme ?
Öyle bir umut,
Öyle bir sevda,
Öyle bir ayrılık,
Öyle bir dün,
Öyle bir inanç,
Ve öyle bir aşk işte,
Tüm hayatına sığan !...
Taptazecik bir aşkın ömründe
Az bir şey değil ki gittikçe büyümesi küçücük bir yürek de…
Düşündüm de;
Artık oturmuş bir tarzla,
Sende kalan fikirler hep ruh zenginliğine çarpmaya başladı giderek de
Hiç kopmadan devam ediyorsun içinde yaşadığın konunun hazinesine !
Bir saliseliğine dahi uzaklaşmıyorsun yüzüstü bırakıp konuyu başka bir yere
Sen, senin bulduğun betimlemelerle imalara sürüklenince arzular gidip oturuyordu duyguların tam da o en yakutsu merkezine….
Nakış nakış işleyip güzellikleri görünmeyen, ancak duyulan güzelliklerle geliyorsun sonra huzurlu bir finale…
Tescilliyor yüreğinin tüm o duyduklarını ve yazıyor o kara kalemin mavi kelimelerle !
Bir de bakıyorum ki amatör duyguların ne kadar çok kalmışlar gerilerde…
Çok kısa zaman da, çok yollar kat etmiş olduğu görülüyor yüreğinin bakılınca sana geldiğin yerden…
"Burcu Burcu" kokan bir şiir olmuş netice de !.....
T E B R İ K L E R İ M L E !!!!!!.................
Onatça tarafından 12/27/2014 8:03:29 PM zamanında düzenlenmiştir.