gonk sesini duyuyor musun yüreğim az sonra film başlayacak sarıl üstündekilere sıkı sarıl birazdan çamurlar yağacak boz bulanık çamurlar film içinde filmler, oynaşacak dalga ile denizler
velhasıl yüreğim artık hangi filme gelsek / hep renkli sen siyahbeyaz sanıyordun değil mi yüreğim güldürme beni o eskidendi / çok eskidendi beyazı kim kaybetmiş ki biz bulalım yüreğim şimdi başımı ne yöne çevirsem / hep çamur hep çamur
bir yanda inatçı fenerler yan gözle seyircilere bakıyor sonra filmin içine dalıyor renkli çamurlar yanıp sönüyor
büyük artistler çıkıyor ortaya / saçları gri... yüzleri kırışmış elbiselerinin üzerinden çamurlar akıyor... yırtık ama renkli küçük artistleri hiç sorma onlar avuçlarında küçük karıncalara ninni söylerken uyuklaya kalmışlar
uçurtmaları hala filmdeki dallardan sallanıyor ne vicdansız senarist
yapma be yüreğim yoksa şimdi sen filmin içindeki bulutları da mı soruyorsun hepsi de inanmış, kuşlarla dans edeceklerini sanmış onları da perişan yağmurlar ardına almış filmin içine girip kaybolmuş yıllardır ışıkçılar ellerinde birer fener filmi bir ülkeden başka ülkeler de oynatıp yol gösteriyorlarmış
velhasıl yüreğim küçük oyuncuların uçurtmaları da, ipleri de yok artık her dilden gazeteleri katlayıp katlayıp uçuruyorlar
filmin içinden çıkıp nereye giderlerse uçuyorlar... kavgasız/gürültüsüz/çamursuz
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Velhasıl Yüreğim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Velhasıl Yüreğim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Asıl olan deniz olmak değil aslında denizde var olabilmek biraz kırığım bu gün var olanda var yok olanda var yaşamak akıllıca Kutlarım saygı ve selam ile.
Beyaz...Uçuk pembe ve bulaşmamak karaya, çamura. Bata çıka çamura hayalini kurmak karla örtülü dağların zirvesine ulaşmanın. Eskidendi çok eskidendi. ya şimdi...Boş ver gitsin be yüreğim... Velhasıl harika bir şiir okudum ve tebriklerimi bırakıyorum bir demet kır papatyasının eşliğinde. Yüreğinize sağlık. Hoş bir gezintiye çıkmak ne güzeldi eşliğinizde. Sevgilerimle sevgili dostum...
Bilmesem de senaryoyu, Başlayınca karanlık, Olmasın isterim o korkuyu. Farklıyken herkesin dünyası, Olanları seyredince, Değişir bazen dünyası. Tebrik ederim saygılarımla.
Gonk sesiyle birlikte kim bilir kaç göz temaşa etti, kaç gönül taçlandı, yepyeni ufuklara kanat açtı.
Ferdi Özbeğen'in "Piyanist" adlı parçasına da uzanmadım mı sanki? Öyle ya, "siyah tuşlarda keder, beyazda mutluluklar" demez miydi? Tabi nereden baktığımızda önem arz ediyor. Sözgelimi bir Beşiktaş'lı siyah beyaz üzerinden her zaman mutludur. En azından umutludur. Tabi bu kadar da taassup yapmayalım canım derseniz katılırım. Renkler dünyasında kontrast ögeler esas değil midir? Ben Fenerbahçe'liyim diye siyah beyazın sağladığı kombinasyonu inkar mı edeceğim. Böyle yapmakla sağlayacağım kâr nedir?
Yüreğiniz solmasın, kaleminiz daim olsun.
Saygı ve selamlarımla...
levent taner tarafından 12/26/2014 9:03:47 AM zamanında düzenlenmiştir.
levent taner tarafından 12/26/2014 9:08:06 AM zamanında düzenlenmiştir.
levent taner tarafından 12/26/2014 9:14:18 AM zamanında düzenlenmiştir.
''velhasıl yüreğim artık hangi filme gelsek / hep renkli sen siyah beyaz sanıyordun değil mi yüreğim güldürme beni o eskidendi / çok eskidendi beyazı kim kaybetmiş ki biz bulalım yüreğim şimdi başımı ne yöne çevirsem / hep çamur hep çamur''
Öykülerin kadar şiirlerinde harika...
Muhteşem...Çok beğendim çok Özelikle alıntıladığım bölümü daha çok sevdim.