இܓ♥ ’ EY GÖNÜL ' SEVGİ ' SÖZÜMÜZ VAR ! ..இܓ♥Şiirin hikayesini görmek için tıklayın ’’ FACEBOOKUN DELİLERİİ ’’ Bu havada yorgan terletir, battaniye kaşındırır, pike üşütür... Millet olarak çok zor günlerden geçiyoruz... Birlik olmalıyız... :))) இܓ♥ SAKİN OLALİM HEPİMİZ DELİYİZ REKABETE GEREK YOK... ;) ;) !இܓ♥ இܓ♥ SEVGİLİ and re ;) ! Geçenlerde İŞİTtim ki ; ;) இܓ Çirkin, zerafetten yoksun bazı kadınlar, gerektiği gibi övmesini bildiklerinden, ömür boyunca sevilmişlerdir. இܓ ANDRE MAUROIS demişsin.. hiçte bilem .. BOYAYI mı beğenemedin BOYACIYI mı ? இܓ♥ Hım hım da hım hım yar... Ve ayrıcana da belirtmek te faide görüyorum ki ; ’’ Kırılanlar , Kıranları asla Kırmazlar... Söz : Sima-i HayâL ...saygılar teşekküre iderimmmm ;) ;) இܓ♥ Ve ... ve ... ve Seven sevmiştir , sevmeyen bizum için düneyin bitmişti... CANim ;) இܓ♥ இܓ♥ GÜLBEYAZ இܓ♥- DİVANE AŞIK GİBİ இܓ♥..:DeTaY52:.. இܓ♥- YouTube divane aşık gibi gülbeyaz ile ilgili video► 1:55► 1:55 www.youtube.com/watch?v=QFTpO0R2vXU 24 Ağu 2011 - pislikh tarafından yüklendi GÜLBEYAZ - DİVANE AŞIK GİBİ ..:DeTaY52:.. <a href="/channel/UCBiIIvs1P2qPCHedYpNFWxQ" class=" yt ...
***♥........இܓ......♥.....
************•ƸӜƷ• ***********(((◠‿◠))) ***********..>’)(’<... ♥ ♥இܓ Erzurum merkez gene soyuk gene soyuğ ;) ♥இܓ Oturmuş oya örer Gülistan ♥இܓ Türkmen güzelini över Şiiristan♥இܓ Söğütte adam döver acemi Şairistan♥இܓ Bizim gönül dostu Ömer adaletli Şehristan♥இܓ Hani o benim yârim idi sözünden dönmüş meğer Kabristan ;) ♥இܓ *Veddua*♥இܓ ♥இܓ ***’Konuşmak hoşuna giderse sus, susmak hoşuna gidince konuş.’♥இܓ ♥இܓBişr-i Hafi Hazretleri* ♥இܓ ♥இܓ - Ne bilginler geldi ♥இܓ-Ser-kan ÖZ-KAN♥இܓ YouTube ne bilginler geldi ile ilgili video► 4:22► 4:22 www.youtube.com/watch?v=n_6Hy4kcNnw 29 Ağu 2012 - Welt Musik tarafından yüklendi Söz: Ömer Hayyam Müzik: Serkan Özkan www.serkanözkan.com. |
Herkes nasibince yer.
Teşekkürler dost.