Ellerinin kıvrılışıyla bükülür Sana yol alan , kirpiklerim Parmak uçlarından düşer sıcaklığın Kıvılcım kıvılcım tenime Alev aldığı vakit tenim nefesinde Yol bulurum Her geceyi çalmaya gönüllüyüm Tüm yaşama nedenlerimi sen aydınlat diye Dövüle dövüle kıvrılan bir demir gibi Çaresiz çökerim dizlerine
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
demir gibi.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
demir gibi.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili daimonia kısa ama çok şeyler anlatan dizelerinizi yürekten kutluyorum ve finaliniz sevgili şair bana Tagore'in bir sözünü anımsattı paylaşmak isterim izninizle; **Bu demiri ben kendim dikkatle dövmüştüm dedi gece gündüz büyük ateşler ve zalim,sert vuruşlarla zincirlerin üstünde çalıştım.Sonunda tam çalışma bitmiş ve zincir halkaları kırılmaz bir şekilde tamamlanmıştı ki onun beni bağlamış olduğunu gördüm**R.TAGORE Ve galiba insanoğlunun en sert maddelere dahi söz geçirebilen iradesi bazen öylesi anlar yaşar ki ister çaresizlik deyin ister olmasını istememezlik işte bu anlarda eli kolu bağlanır..Demire söz geçirip diz çöktüren irade bir anda o duygunun karşısında kendisi diz çökmek zorunda kaldığını hisseder... Yüreğinize sağlık sevgiyle ve her daim sevdiklerinizle kalın sevgilerimle...
...
tebrikler