Zalim eller ayırmak istese de,ben,gülüm; Her cefaya katlanırım,yine senden vazgeçmem, Diyorlar ki senin elindenmiş benim ölümüm, Ben bin kere ölürümde ,yine senden vazgeçmem.
Bir gün ayrı düşüp te sen beni unutsan da, Kalbinde biraz yerim,hiç sevgim kalmasa da, Sana uzanan yollar,bir anda kapansa da, Açarım ben yolları,yine senden vazgeçmem.
Bu sevginin üstünden geçse de,aylar,yıllar, Küllense de kalbinde,yaşadığın sevdalar, Aramıza konsa da koskoca sıradağlar, Delerim ben dağları,yine senden vazgeçmem.
Sensiz kalan yüreğim,çaresiz avunsa da, Kalbindeki ufukta,güneşim doğmasa da, Ömrümün en son anı bir gün gelip çatsa da, Mahşerde buluşuruz,yine senden vazgeçmem.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
vazgeçmem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
vazgeçmem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zalim eller ayırmak istese de,ben,gülüm; Her cefaya katlanırım,yine senden vazgeçmem, Diyorlar ki senin elindenmiş benim ölümüm, Ben bin kere ölürümde ,yine senden vazgeçmem.
Dizeler güzel...Ya icraat? Böyle sevgi var mı bilemem...Sevgi dolu yüreğinize sağlık...Güzel şiirdi...
ensiz kalan yüreğim,çaresiz avunsa da, Kalbindeki ufukta,güneşim doğmasa da, Ömrümün en son anı bir gün gelip çatsa da, Mahşerde buluşuruz,yine senden vazgeçmem.
yüreğinize sağlık sayfanızdan güzel bir şiir okudum tebrikler selamlarımla
Sensiz kalan yüreğim,çaresiz avunsa da, Kalbindeki ufukta,güneşim doğmasa da, Ömrümün en son anı bir gün gelip çatsa da, Mahşerde buluşuruz,yine senden vazgeçmem.
"Sensiz kalan yüreğim,çaresiz avunsa da, Kalbindeki ufukta,güneşim doğmasa da, Ömrümün en son anı bir gün gelip çatsa da, Mahşerde buluşuruz,yine senden vazgeçmem."
Yüreğinize,kaleminize sağlık...
Bir şarkı geldi dilime bu güzel şiirinizi okuduğum an biraz damar olacak ama paylaşmak isterim izninizle...
""Umrumda degil yasamak ölmek Canimdan geçerim senden vazgeçmem Olur mu bu aski bir anda silmek Canimdan geçerim senden vazgeçmem
Dünya tersine dönse vazgeçmem Gökteki günes sönse vazgeçmem Sensizlik inan ki ölümden beter Canimdan geçerim senden vazgeçmem Senden vazgeçmem ölsem vazgeçmem
Artik bundan sonra sensiz olamam Kendime baska bir dünya kuramam Mümkün degil benim sensiz yasamam Canimdan geçerim senden vazgeçmem""
Sensiz kalan yüreğim,çaresiz avunsa da, Kalbindeki ufukta,güneşim doğmasa da, Ömrümün en son anı bir gün gelip çatsa da, Mahşerde buluşuruz,yine senden vazgeçmem.
kafiyesiyle ses uyumuyla güzel bir şiir okuttun dostum..eksik olma
Kaldı mı böyle sevdalar? Her bahanede vazgeçmeye gebe oysa şimdiki aşklar. Aşk denirse adına tabi. Nostaljik olmuş demek lazım, zira biz yetişemedik böyle sevdalara. Ne yazık ki. Sevgiyle...
sevgilerle..........