Yıllardır hayallerimde turlayıp durdun Şah damarımda kilise çanı gibi saat başı vurdun Söylesene be adam Gerçeğim olmak için saati hangi zamana kurdun…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüreğimin Kırıntıları_11 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüreğimin Kırıntıları_11 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Takmış o bir kez kafasına sizi Senin universitenden mezun olmuş bellli ki Hem "Aşıka hiç bağdat pat öyle diye sorulmaz ki" O bilmişse şah damarınıza kadar madem girmeyi Bilir saatin de sana size sezdirmeden kurma şeklini Hem siz sorunca cevap verirse hiç o aşk da bir gizi kalmaz ki O da bliyorsa o nazik inceliği, Yani eğer heyecansız olursa nadide bir ilişki, Aşk olmaz da ancak, flört olur onun ismi ?....
Yine derin tertipli, Ve yine derin düşündürücü Kutlarım emeğinizi !!!.......
Onatça tarafından 12/16/2014 12:28:36 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kutluyorum güçlü kalemi; keyifle okudum
Yüreğine sağlık
______________________________________________Saygılar selamlar