Buyur ya can! Sen ki Canda cansın. Sen ki tende tensin, Buyur Gel gönül hanemde demlen. Sende eridim, sen oldum ey can Beni bende arama. Varlığıma kattın özünü ey yaren... Damarlarında gezinen ben, Damarlarımda gezinen sen, Yekvücut olan biz. Vücut ne ki ey can, Ruh ötesinde varız biz. Ten kayboldu cana can olduk... Asırlar öncesinden geldi sevdamız, Yüzyıllar sonrasına iz olacak izimiz. Gönüllere nefestir gönül nağmelerimiz, Gerçek sevdayı bilmeyenlerce anlaşılmayacak gizimiz. Gönül ehli olan Erer sırrımıza. Hisseder gözyaşımızın Elmas değerindeki ışıltısını, Her damlada bin sızı olduğunu... Aşkı bilen bilir, Bilen bilir ey yaren. Ah yar Rabbe boyun eğen, yanar bize biz gibi. Ve bil Bil ki yar Vuslatımız, Rabbin katındadır. Rabbime bin şükür ki senli umudu yaşatır bana... O gün Şavkı başka olacak güneşin. O gece Ay ağlayacak bulutlarla. Ve biz Harman olacağız rüzgarıyla ruhlarımızın... Bu titremede aslolanı hisset Ve her titreyişte Daha bir ben ol ey yaren... Bil ki Yaradanımın güzelliğini hissetmektesin. Dünya sözü tende kalır Gönül gözün açık ola Ve Ey sevilen Kapat gözlerini ve hisset... Hisset rüzgarda, Hisset güneşin sıcağında, Kokunu çekmekteyim iliklerime Hisset duyduğun duada... Hisset... Sevdamızı sar sarmala, Bohça eyle... Koy kıl heybene Sarıl asana Ve ey yaren Çök Duandayım...bil. Duamdasın, hisset. İşin rast gide.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNÜL ERİNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNÜL ERİNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.