(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAVUZ HIRSIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAVUZ HIRSIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnancını kötü yolda kullananlar, Masumun üstüne zalimce çullananlar, El birliği içinde kötü diye yollananlar, Birgün ortaya ay gibi çıkar derim. HakanKURTARAN
Zulmün Olduğu Yerde Tarafsızlık Namussuzluktur.’ demiş Cemil Meriç…Ve her şey bittiğinde, hatırlayacağımız şey; düşmanlarımızın sözleri değil, dostlarımızın sessizliği olacaktır demiş Aliya İzzetbegoviç de.. zulümle abat olanın sonu berbat olur..bir gün herkes gerçekleri gördüğünde çook geç kalınmış olacak..ancak biz çocuklarımıza günü geldiğinde : '' biz o günlerde, bir avuç insan, zalimin zulmü karşısında duruşumuzu hiç bozmadık, hep dik durduk '' demek ne büyük bir onur vesilesi olacak benim için..tebrik ve saygılarımla sayın şairim..yaşasın davam, kahrolsun tiran..sağlıcakla kalınız..
Bir algı operasyonu ve toplum mühendisliği sergileniyor ama hangi tarafın haklı olduğunu ayırt etmemiz şu ân için hemen hemen mümkün değil gibi görünüyor. Olanları tasvip ediyor muyum? : Asla!
Bu operasyonların arkasında daha farklı şeyler var diye düşünüyorum.
PKK örgütü güneydoğu illerimizde siyasî ve mülkî yapılanmasını tamamlamak üzere. Bu algı operasyonları ve sansasyonel haberler ile birtakım oluşların üstü örtülmeye çalışılıyor gibi geliyor bana.
şiirlerinizi özlemişiz be dost...selam ve muhabbetle...