Neyin acısını; severek ayrılmanın mı? Dön bak neyi kalmış, yüreğinde sancısı Neyin sancısı; tuz buz olmuş sevda kırıkları İçimi, dışımı doldurmuş cam kırıkları Eksik etek, saçı uzun, aklı kısa Sözde erkek baş, bilse kadın boyun Döndür o yana, döndür bu yana Kadın kurt, erkek olur koyun Eğmezse boyun Deme sakın batsın huyun suyun Denirse devrilsin boyun posun Oldu mu? Şimdi Ne verdi; ne aldı Bir zamanlar pembe buluttun Ne çabukta unuttun Kendini benden soğuttun İnan ki unuttum Denmez iş Allah Severek ayrılalım Ayrılmak ipin kopmasına benzemez Tel örgünün pantolon yırtmasına da Beden çizik atar, beyne pıhtı atar Yürekte kış uykusuna yatar Uyur uyanık yakarda yakar Kim çeker acısını? Neyin acısını? Severek ayrılmanın mı? Dön bak neyi kalmış, yüreğinde sancısı mı?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ACI ÇEKMEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ACI ÇEKMEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Neyin acısını; severek ayrılmanın mı? Dön bak neyi kalmış, yüreğinde sancısı Neyin sancısı; tuz buz olmuş sevda kırıkları İçimi, dışımı doldurmuş cam kırıkları Eksik etek, saçı uzun, aklı kısa Sözde erkek baş, bilse kadın boyun Döndür o yana, döndür bu yana Kadın kurt, erkek olur koyun üstadım güzel dizelerdidi. tebrik ederim kaleminiz ve yüreğiniz daim olsun selam ve saygılar...