இܓ♥ ÖNEMLİ OLAN ŞAİRİN ' DIŞ GÜZELLİĞİ ' ;) ♥இܓŞiirin hikayesini görmek için tıklayın இܓ TERCİHLER இܓ İnsanın temel meselesinin kendini bilme meselesi olduğuna inanıyorum. İnsan ne kadar kendini bilirse, o kadar egosuz bir varlık olmaya gider. Temel yolculuğumuzun, bu dünyada bir olgunlaşma, bir kemalat yolculuğu, gayretimizin de “olgun insan” gayreti olduğunu düşünüyorum. İnsan elinden, belinden, dilinden başka insanların emin olduğu bir kişi mi, etrafına huzur ve mutluluk veren bir kişi mi, yoksa herkesin köşe bucak kaçtığı bir kişi mi? İnsan kendi içsel kaynaklarına dayanıp, oradan haz ve mutluluk alabilen bir kişi mi yoksa hep başka insanlardan imdat bekleyen bir kişi mi? Bütün bu sorular ne kadar olgun olduğumuzun derecesini ele veriyor. Bir söz vardır: “Edep, kişinin kendisini noksan başkasını tam bilmesidir” İnsan kendi noksanlarıyla yüzleşecek cesarete sahipse, işte o olgunlaşma yolculuğu devam ediyor ama kendini olmuş sayıyorsa o zaman yolculuğu bitiyor. O yüzden eski sufiler derlermiş ki, “Oldum demek, öldüm demektir” Hiçbir zaman oldum demeyeceksin. İNSAN KENDİ KENDİNİ ŞAŞIRTIRஇܓ இܓ இܓ *Prof. Dr. Kemal SAYAR * TRAFİK KURALLARINA UYAK ,UYMAYANLARI DÖGAĞ ;) இ இܓ ..Erzurum YoL Durumi ve Trafik Kuralları ;) ;) இܓ [ izLemeyen 2bin ... erzurum yol durumu ile ilgili video► 2:02► 2:02 www.youtube.com/watch?v=vParpsBzS3Q 22 May 2012 - Hakan Çelik tarafından yüklendi Erzurum YoL Durumi ve Trafik Kuralları [ izLemeyen 2bin pişman]. <a href="/channel ...
***♥........இܓ......♥.....
************•ƸӜƷ• ***********(((◠‿◠))) ***********..>’)(’<... ♥ O yâre ..! ’ ağlayıp seninle gülen, Bir ben var uzaklarda seni seven.. Ne farkeder kim olduğumu bilmesen, Sevdiği ile beraberdir.. gönülden seven.’ *Veddua*இܓ இܓ kardelenin aşkı kışta இܓ ŞİİR இܓİzlesene.com Video kardelenin aşkı kışta ile ilgili video► 3:09► 3:09 www.izlesene.com/video/kardelenin-aski-kista/3403165 7 May 2011 Etiketler: kardelen, aşk, kış, benokyanus, yücel terkanlıoğlu,. TAMAMI. 1 ... Murat Yaprak - Devlerin Aşkı |
Allahım şükür sana bu güzel balığı verdin bize.
Tebrik ederim saygılarımla.