Kalabalıklar içinde yalnızım Yıldızlı gecelerde güneşi aradım. Dolunay nasıl açmış bakmadım.. Karanlık odamdan gökyüzüne, Sen gör gel gecelerde diye, Kokulu mumlar yaktım. Şiirine şiir yazdım. her izinden koştumda, yinede uzaktan SANA bakmaktan usnmzdım. Sense hep nazımdın....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HEP NAZIMDIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HEP NAZIMDIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet, o isimle bir sinema filmi vardı. Seyretmedim o filmi. Bu mum kokulu kadınlar kimdir, ne iş yaparlar, neden bu ismi takmışlar, bilmiyorum. Çoğul kullanıldığına göre, vardır bir hikayesi ve gerekçesi. Mum kokulu kadın nasıl olur, bilmiyorum. Bilmek istermiydim, isterdim. Parfüm de kokar mı, merak etmedim değil. Mum kokusu mu baskın gelir, parfüm kokusu mu? Bunu da merak ediyorum. Amma da çok şeyi merak ettim. Mum yumuşak ya, kadınlar da yumuşak olur. Ama o zaman da filmin ismi Mum kokulu kadınlar olmazdı. Demek ki yumuşaklıkla ilgisi yok. Mum kokulu kadınlar güzel olurlar sanırım. Karıştı kafam. Öyle ya, güzellik göreceli bir kavram. Sahi sizin adınız neydi? sorusunu sormayacağım. Sevgi olduğunu şiirler söylüyor öncelikle..
Hande Ataizi’nin, “Mum kokulu kadınlar’ını” görmüştüm Handenin filmi o yıl ödüle göz kırptı Bir ödül yani, Hande’yi Hande yaptı !...
Şimdi de “Mum kokulu Kadın” şiiri Görüp gelsin diye yakmıştın o mumları Ya gelirse diye sevgili Ama olmuş yar yerine ne yazık ki, Deli kanlı çocukların düş iksiri !...
Kalabalık geceler de ki yalnızlığın Sen yaptı aydınlatınca seni Çünkü beklediğin gelmemişti Sokaklardaki çocuklar halbuki, Beklemeden özlüyorlardı kokunun rengini Oysa“Mum kokulu kadın” diye biri Asla onlara ait değildi ki Beklenen sevmedi, Ama beklemediklerin hep seni sevdi ! İşte bu da hayatın anlaşılması zor bir rengiydi ! “Sahi mum kokulu kadın” dedin mi, Yüreğindeki eski boşluk hiç aklına gelirmiydi ?..
Şiirlerinizin yolculuğu Az veya çok hep benzer kulvardan start alıyor Bu da şiirlerinizin izlemesini hayli ilginç kılıyor Yasak duygular makul bir ölçü içinde gizli gizli yırtılıyor !. Bence hani güzel de oluyor…..
KU T L U Y O R U M !!!!.........
Onatça tarafından 12/13/2014 2:42:13 PM zamanında düzenlenmiştir.