(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAVUNMA MEKANİZMASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAVUNMA MEKANİZMASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
HİSSETMEK AYRI,BİLMEK AYRI GÜZEL BİR TESBİT,İNSAN FANİLİĞİ HİSSEDEBİLSE HİÇBİR ŞEYİ SEVEMEZ.RÜYADA RÜYA DA OLDUĞUNU BİLEN İNSANA ALTIN SARAY VERSEN GÖNÜL BAĞLAMADIĞI GİBİ...BEKA TEVEHHÜMÜ HİSSETTİRMEZ..
"De ki: Ey kendi nefisleri aleyhine haddi aşan kullarım! Allah’ın rahmetinden ümit kesmeyin! Çünkü Allah bütün günahları bağışlar. Şüphesiz ki O, çok bağışlayan, çok esirgeyendir." (Zümer 53) ...
Yüreğinize ve kaleminize sağlık. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum.
Hocam sormuşunuz ya cevabıda vermişiniz işine gelmediği için düşünmek istemez..kim bilir bize de oluyordur elbet bazı zamanlar..Rabbim bütün sapkınlıklardan korusun bizi.. yüreğinize sağlık
Şiir, İnsan nefs'indeki gerçekleri göz önüne sermiş, İnsan herzaman düşünür lakin çoğunluk,Hakikatlerin getirdiği sorumluluklardan kaçmak için dünyalık düşünür...ve kendini avutur... kaleminizle bir gerçeği daha kavradık, Esenlikle kalın Hocam...
güzel anlatım anlayana
yüreğine sağlık
sevgiler