(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve ırmak susmuşsa Ve turna göçmüşse Ve kardelen intihar etmişse Ve barış gömülmüşse
hep böyle olmuştur şiir hengamelerde baş kaldırı içindedir ve bu haliyle serpilir ortalığa yabasta diyerek aşiti diyerek barış diyerek gömülmemesi için hiç bir şeyin..
Ve ırmak susmuşsa Ve turna göçmüşse Ve kardelen intihar etmişse Ve barış gömülmüşse ... Yüreğinize ve kaleminize sağlık. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum.
Yol vardı da Adres diye çıkmaz sokakları Keyfimizden mi yazdık
Keyif ile içelim aşk denen sıcak çayı Ben bekarım,çayı içerim çok kaba ve dayı Aydın insan olmalı sana eşlik edecek her arkadaş Efendilik ile sevmektir,sevmesini bilmektir, en büyük kabadayı Zaman akar da geçer,kalbim güzelden en güzel olan seni seçer!...
Keyfimizden mi yazdık sevgili arkadaşım?..
Selim Temiz tarafından 2/13/2008 4:22:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ve turna göçmüşse
Ve kardelen intihar etmişse
Ve barış gömülmüşse
hep böyle olmuştur şiir hengamelerde baş kaldırı içindedir ve bu haliyle serpilir ortalığa yabasta diyerek aşiti diyerek barış diyerek gömülmemesi için hiç bir şeyin..