(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SON BAHARDA DÖKÜLEN YAPRAK MİSALİ GÖKYÜZÜ KAN VE GÜLE AGLIYORDU YAGMUR TANELERİ HER İNSANIN KALBİNE DÜŞDÜKÇE AGITLAR YÜREK DAGLIYORDU BİR ZAMAN AYRILIK HÜZNÜ YAŞAYAN GÜRCAN BEY İÇİN
Umutsuz olmak, yok olmak, hiç olmaktır. Karamsarlık getirmez, götürür. Lütfen ,.. Tanrının zoruna gider. Hayata sımsıkı tutunmak ve vaz geçmemek , herşeye rağman, mutlaka muaffakiyet getirir. Her kışın bir baharı olacaktır. ÖYLE DEĞİLMİ. Sevgi ve saygılarımla.
merhaba..yaprak yaprak geldiniz..ve bu kısa şiirle çok sevildiniz...bu bir başarıdır...kutlarım sizi ve güzel şiirinizi..şiirime yaptığınız yorumda resmin şiiri engellediğini söylemişsiniz..bu fikrinize saygı duyuyorum ancak gelen 32 yorum içinde sadece siz rahatsız olmuşsunuz..oysa diğer 31 arkadaş ve yorumcu dost şairlerimizden böyle bir talep gelmediği gibi resim hakkında çok olumlu yorumlar da aldım..neyse ..bunu hindi gibi kabarıp da övünmek amacıyla değil sadece bilginize sunmak açısından söyledim...ve ..bir de derler ki " zevkler ve renkler mukayese edilmez.." neyse... hoşgeldiniz aramıza...saygılarımla...teşekkürler...