Ey kidi Çaykara ne kadar özlendun bir bilsen Pences,dağların bulutlara aşık olduğu yerdur Çaykara… Oraya uzakta kalduğum günler bile heramdur bana Ey Çaykara ! Bak ! Bahar geldi şimdi haburalara Ağaçlar çiçek açti, kuşlar öteyi Ama ben senun paçiha yaylani özledum Sen benum oksijen depomsun Sensuz nefes alamayrum da haburalara Hayde, Gel kaçur beni haburalardan Çikar beni Beyaz Dere’lere Haçe halamun Malez’inden yedur bana Yada Kutro Şero Osman’un hanumi Hespiye teyzemun Haviç’inden… Yok yok pu böyle olmayacak Haçan sen gelup almazsun beni, Ben binup Ulusoy’a geleceğum o kekik kokan dağlaruna Ah ulan Çaykara, Sensuz nefes alamayrum Ander kalsun habu hasretluk Anla beni da ! Özledum seni canum memleketum Anla !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...ÇAYKARA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...ÇAYKARA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
üstad hayırlı akşamlar, kudroşer osman benim öz dayımın oğluydu..tabi benden çok büyüktü rahmetli....istedim ki baba ocağımdan biraz esintiler katayım..vefa borcu gibi.. değerli yorumunuz için tşk ediyorum saygılarımla
Sensuz nefes alamayrum
Ander kalsun habu hasretluk
Anla beni da !
Özledum seni canum memleketum
Anla !
Hayran kaldığım şahaser belde Çaykara'yı dizelerden ve içten sesinizden dinlemek beni derinden mutlu etti.
Oraları tanımaktan şükürlü ve gururluyum.