belirgin noktalarda örtüşmek gerek…
kapkara bir gün bugün cehennem karası gibi
yezitler toplantı da kapkara kararıp da süzüldüler bukalemun gibi haince içimize kara bir çantayla dağıtıp da dururlar ortalığı hamda zifiri kalarak kapalıdır kapıları hedef kara amaç kara niyet yine kapkara başımız da gözümüz de ağrıyor kimsenin de ne içi ne yüzü gülmüyor nedense bu ara o anaç bağrına bas bari beni alarak toprağım karalandı çizgisi vatanımın kömürden daha da kara kara peçeye bürünmüş mundarlar bizden biriymiş gibi hizmetini servis yapar durur hep gavurlara kara yazıyı Mevla’m bize boşa vermedi ya azdıkça azıp da kudurduk çünkü tümümüze de onlardan dolayı başka da kara bir gün göstermesin çünkü baştan ayağa kadar bulaştık şirret in belasına katıkta da aşta da hiç helal bir şey yok bir lokma bile bu durum da hangi değerlerle bakarız ki biz birbirimize karalar bulanmışken yüzlerimize insan içinde ki duyguların değişimi için tarihsel bir süreç ister otoritenin gücünü temsil edecek ruhsal düzenlemenin halkın bilinç altına kazınmasına olanak sağlayan şey bu duyguları düzeltmenin yarattığı imgesel güçtür ruhsal dönüşümün kırılma anlarıdır da bu anlar insani biçimlenmenin geçirdiği dönüşümün Türk siyasi hayatın da gerçekleştirilen kırılmalar ile belirli noktalarda örtüşmesi duygusal tavrın ruhsal tariflenme çabasını ortaya koymaktadır oysa ki çorbada bir tuz hakkı taşırdık biz daima şimdi ne aş ne de tuz var kapkaradır sayfalar ve kap kacak da kapkara hasret kaldık bir komşunun güleç yüzüne baldan tatlı sözü bırak Çıfıtlığı moda yapmışlar özlerine bari arada sırada da olsa dönsek de özümüze arada bir de olsa belki de uğrarız ana babaya geçici çözüm karaya hep merhemdir beyaz rengin karımı grileşirsek belki de o zaman buluruz ortamı yoksa yoldan çıkmış kadim dostlardan bile akar her tür şer ve bela ve hep böyle kalırız da ortada beynimize de mıh gibi de çakılı kalırlar zira… (28.11.2014) AZAP… Yezid: sevilmeyen kişiler için kullanılan bir söz... kafir kelimesi yerine kullanılır |
insan içinde ki duyguların
değişimi için tarihsel bir süreç ister
otoritenin gücünü temsil edecek ruhsal düzenlemenin
halkın bilinç altına kazınmasına
olanak sağlayan şey
bu duyguları düzeltmenin yarattığı imgesel güçtür
felsefi boyutu leziz bir eser abim....