(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zaman şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zaman şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zaman canavarı !... Hep kırar atar Kaf Dağında ki Çocukların tek varı yoğu, Düşlerden elde ettikleri O biricik oyuncaklarını…
Ağlar bez bebekler, kağıt uçurtmalar Çocuklardı lakin o dönemler de onların hep Yegane anaları…
Onlar da analarını saklayamazdı Bakın sizi de saklayamamıştı ? Kendi analarımız da biz varlıklarını Zamandan saklayamadı Bu zamanın en acımasız yanı ! En çok anaları vurur kalbinden İşin aslı, Zaman canavarı ! Saklayamazken onları da kendi anaları…
Çok çok Güzel bir şiirdi ! Bu kez gerçekten çıraklık değildi ? Şiir, içimi için için kemirdi !!!... Kutluyorum sizleri !!!.............
Onatça tarafından 11/28/2014 12:29:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
Zaman canavarı !...
Hep kırar atar Kaf Dağında ki
Çocukların tek varı yoğu,
Düşlerden elde ettikleri
O biricik oyuncaklarını…
Ağlar bez bebekler, kağıt uçurtmalar
Çocuklardı lakin o dönemler de onların hep
Yegane anaları…
Onlar da analarını saklayamazdı
Bakın sizi de saklayamamıştı ?
Kendi analarımız da biz varlıklarını
Zamandan saklayamadı
Bu zamanın en acımasız yanı !
En çok anaları vurur kalbinden
İşin aslı,
Zaman canavarı !
Saklayamazken onları da kendi anaları…
Çok çok Güzel bir şiirdi !
Bu kez gerçekten çıraklık değildi ?
Şiir, içimi için için kemirdi !!!...
Kutluyorum sizleri !!!.............
Onatça tarafından 11/28/2014 12:29:55 PM zamanında düzenlenmiştir.