ANNEMEŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Anne kime denir dersek bir yerden alıntı yaptım ve madde madde annenin ne olduğunu göstermek istedim.1. Makyaj çantasından lego parçası çıkan kadına ANNE denir.
2. Potansiyel müşteri toplantısına kayın biraderi ve 8 aylık bebeği ile giden ve toplantı sonrasında toplantı odasında bebek emziren, tüm bu organizasyonu toplantı yaptığı kişilere hiç çaktırmayan kişiye ANNE denir. 3. Gece her 2 saatte bir uyanan oğlu 3 saat aralıksız uyuyunca “acaba bir şey mi oldu, niye uyanmadı???” diye gidip gelip kontrol eden ve kendi uykusunu kaçıran kişiye ANNE denir. 4. Hayatında nasırın n’sini bilmemiş, çocuktan sonra puset itmekten, çanta taşımaktan elleri nasır bağlayan kişiye ANNE denir. 5. Bebeğini emzirirken bir taraftan da bebek yatağında bebeğini arayıp endişelenen kişiye ANNE denir. 6. Youtube’dan Caillou’nun Apaçi dansını 25.644.422 kere çocuğuyla izleyen kişiye ANNE denir. 7. Çocuğu yemek yiyince kendisi doyan, çocuğu uyuyunca kendisi dinlenen, çocuğunun neresi ağrıyorsa (karın, kulak, bacak) kendisinin de orası ağrıyan, çocuğu mutluysa mutlu, üzgünse üzgün olan, kendi olmayan… canı çocuğunda toplanmış kişiye ANNE denir. 8. Puseti iterek yürümeye alıştığı için onsuz yürüdüğünde ellerini koyacak yer bulamayan ve dengesini kaybeden kadına ANNE denir. 9. Çocuğu uyuyor diye banyoya girip banyoda ağlama sesi duyduğunu sanıp köpüklü bir şekilde banyodan fırlayan ve üşütüp hasta olmamak için dua eden kişiye ANNE denir. 10. Tek başına olduğu için elbisesinin fermuarını zorla açan süt verdikten sonra kapatamayıp sırtını hırkasıyla örterek çıkan kişiye ANNE denir. 11. Sırf bebeği daha uzun süre uyusun diye tüm dünyayı susturmaya çalışan kişiye ANNE denir. 12. Çocuğunun kakasında gerçekten boncuk arayan ve bulduğunda sevinçten göbek atan kişiye ANNE denir. 13. Doğumdan sonraki ilk aylarda gecenin bir yarısı uyanıp bebeğini emzirdiğini sanan ve bebeğim nerde diye telaşa kapılan kişiye ANNE denir. 14. Çocuğu hakkında yazdıkça mutlu olan, blog nedir bilmezken blog tutan kişiye ANNE denir. 15. Aynı anda 1.378.276 şey düşünen kişiye ANNE denir. 16. Koltuğun altında televizyonun kumandasını ararken minik bir çorap, bir emzik ve bir Bakugan topu bulan kişiye ANNE denir. 17. Bebeğinin içmediği iki damla anne sütünü ziyan etmemek adına akla hayale gelmez alternatifler geliştiren kadına ANNE denir. 18. Montunun bir cebinden anahtarlık, diğerinden emzik kapağı çıkan kişiye ANNE denir. 19. “Maşallah” kelimesini hayatında hiç kullanmadığı kadar kullanan kişiye ANNE denir. 20. Bebeğini halının üzerine serdiği yorganın üstünde bırakıp mutfağa gidip geldikten sonra odanın bir köşesindeki sandalyenin altında bulan kişiye ANNE denir. 21. Hayatında kokladığı en güzel koku yavrusunun kokusu, gördüğü en güzel gülüş yavrusunun gülüşü, duyduğu en güzel ses yavrusunun sesi olan kişiye ANNE denir. Anne her şeydir ve ben annemin ölümünden iki ay önce bunu kaleme aldım.Sanırım ogün telefon geldi ve annemin hayatının son günleri olduğunu kardeşim söyledi.Yanındayken kıymeti bilinmez.Şu an olsa anne derim sadece yanımda otur başka bir şey istemem.Sanıyorum gurbette idim ve ve kaybetme düşüncesi o yüzden çok ağır gelmişti.Biz kadere inanan insanlarrız.O kadar güzel bir ölüm yaşadı ki cennet olsun mekanı.Bir güler yüzle gidişi var.Bütün acılarımı aldı götürdü.Rabbim nurlarda yatırsın.AMİN.
Seccademi yol yapayım,
Geleyim sana hemen şimdi Dualarımı göndereyim, Beyaz güvercinle şimdi. Acı oturdu yüreğime, Tıpkı bir taş gibi Gecenin karanlığında İçimi deliyor gibi... Sakın bir yerlere gitme, Ben gelmeden başucuna Kor ateşle bağrımı delme Dayanmak çok zor olur acına , Hayatımın gülü anne - semiray 25/5/2000 |
Siiriyin serbest raksı mükemmek.
Kelimeler uyumlu.
Hisli duygular ahenkli.
Gönlüne sağlık.
Kutlarım.
Selamlar...