(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaz Bitti şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaz Bitti şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tek kelimeyle muazzam bayıldım... sade dingin ama bir o kadar akıl yontar tasvirleme yokmuş gibi görünen ama sesi giyinince hiç sırıtmayan ahenk-uyaklama. ki bu çok usta şâir maharetidir. örn; Attilâ İlhan...
Bir yaz sonu ancak bu kadar güzel anlatılır. Ve en çok da bu kadar kısa dizelerin barındırdığı anlam denizi dikkatimi çekti. Ve üzerine âfiyet dilenecek derece güzel munis ve tam hakkıyla seslendirme. Fon seçimi dâhi on numara... ve en az bunlar kadar kıymetli resimler. Sulu boya imişler bir de! onlara da alkışlar ...
Bu güzel yorumu dinlemek için giriyorum ilk etapta sayfaya...Şiir sonra:) Yüreğinize yorumunuza sağlık hocam zevkle dinledim saygım ile..Tebrik ederim...
Her yaz,biraz mavi deniz,biraz mavi gökyüzü,biraz çiçek, biraz hayattır,ama daha çok sıcaklıktır,ne de çok yakışır. Keşke, yaz bitimi serin yalnızlıklar ve kış gelmeseydi. Şiiri, en iyi şairi hissedip yorumlar ve şiirin nabzını tutan anlatım.Yine anlamlı melodili dizeler, tebriklerimle.Selamlarımla.