Mânalı bir bakışta, yeni dünya kurulur Gönüller bir olunca, düşler hayra yorulur…
Ahmet Moran
Narin nadide bir gül, kar renginde bembeyaz Birde yanına almış, narçiçeği kırmızı Sarmış kanatlarını, vurmasın diye ayaz Öyle ihtişamlı ki, sanki bir peri kızı.
Dün geldi sekerekten, yoldaşıydı çiçekler Ardı sıra uçtular, selam durdu böcekler Bakışlar birleşince, bayram etti kucaklar Şöyle inceden ince, gönle indi bir sızı.
Bakarken kaş altından, ceylan bakıyor sandım Sevdalanan gönlümle, sadece ona yandım Sanki bir rüya idi, buse ile uyandım Vuslatı özleyenler, kesin kıskandı bizi.
Keşke böyle sevseler, tüm insanlar tüm kullar Sevdiğinin yurduna, ulaştırsa tüm yollar Mutluluk dolu yüzde, tebessüm etse allar Dünyanın tüm hazları, akıp doldursa özü.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Keşke böyle sevseler, tüm insanlar tüm kullar Sevdiğinin yurduna, ulaştırsa tüm yollar Mutluluk dolu yüzde, tebessüm etse allar Dünyanın tüm hazları, akıp doldursa özü.
Merhaba Ahmet Bey, yüreğinize sağlık. Şairin içinde güller sarmaş dolaş karanfiller mis kokmuşsa nasıl dolanmasın sarmaşıklar kalemden yazıya.. Saygı ve Selamlarımla..
Eh bizi bırakıp gittin hocam, ama halen havalar güzel burada. Çok güzel bir hece şiiriydi. Yürekten kutluyorum. Güzelçamlı'dan kucak dolusu selam ve sevgiler
Çok teşekkür ediyorum sevgili dostum, evet Tire ye döndük, havalar hala çok güzel biliyorum lâkin benim bel fıtığı bayağı eziyet veriyor, doktordan doktora baş vuruyorum, İnşallah baş ettiğimde geleceğim, sevgiyle
GÜL ( Şiirin Hikayesini Görmek İçin Tıklayın ) Narin nadide bir gül, kar renginde bembeyaz Birde yanına almış, narçiçeği kırmızı Sarmış kanatlarını, vurmasın diye ayaz Öyle ihtişamlı ki, sanki bir peri kızı.
Dün geldi sekerekten, yoldaşıydı çiçekler Ardı sıra uçtular, selam durdu böcekler Bakışlar birleşince, bayram etti kucaklar Şöyle inceden ince, gönle indi bir sızı.
Bakarken kaş altından, ceylan bakıyor sandım Sevdalanan gönlümle, sadece ona yandım Sanki bir rüya idi, buse ile uyandım Vuslatı özleyenler, belki kıskandı bizi.
Keşke böyle sevseler, tüm insanlar tüm kullar Sevdiğinin yurduna, ulaştırsa tüm yollar Mutluluk dolu yüzde, tebessüm etse allar Dünyanın tüm hazları, akıp doldursa özü.
Ahmet MORAN
ŞİİR ÇOK GÜZEL ÇOK BEGENDİM YÜREK SESİNİZ VAR OLSUN DEĞERLİ KALEM SAYGILAR SELAMLAR..
Muhterem Abim. İnce zarif ve güzel sözlerle örülmüş, sanki kristal taneleri gibi ihtişamlı insanın gözünü kamaştıran, sözleriyle fon resmiyle dört dörtlük bir eserdi.kutluyor sağlık ve sıhhatler diliyorum.