Bu sığınmacı bu sürekli dilencilik haliyle Var olan benden ve iyi olmayı beceremeyen Buna mukabil herşeyi tüketen benden Müştekiyim ey Rabbim Kılımı kıpırdatmadan varolmayı Üstüne üstlük herşeye hükmedip İstisnasız mutlu olmayı diliyorum Bana verdiğin akılla makul bir hiza bulamayışımı bile Sana hamlediyor Arsızca gelip paklanmayı istiyorum Birde şöyle diyorum Madem varettin beni hep daha çok sevmelisin Ey Rabbim
Cennet Parçası Bir kitabın sayfalarına konmuş iyilik cümlesi gibiyim Ne okuyup anlayanım var Ne anlayıp söyleyenim Mahşeri yalnızlık bu olsa gerek Varsın ama var olduğun geçerli değil Rüzgarın savurduğu hazan yaprağı kadar farkedilmiyorum Fehimli bir aklın Ferasetli bir kalbin gözleriyle okunup İhtimamla altımın çizileceği Vaktin vuslatını bekliyorum / Allah’ın oku emrini okuyup Beni de okuyacak olan Ey cennet parçası neredesin?
Ürküten bir uykuya razı olmaktan başka ne ki yaşamak Zahmetin rağmına dünyada kalmak arzusu Hangi akılla söylense makul değil! Aklını kullanmayışın üzerine yağan pislik meydanda Ve meydana düşenlerin bitimi Ne çetin bir sonu göğüslemektir "Gelsede ölüm uyansak artık özgürlüğe"
Kalbinin müşahedesinde yaşayanın ikrarıyla söylüyorum Yani Resulün ikliminden bir merhametle. Ey mutluluk mahpesi adam; En mutlusu olsan hayatın Dünyalar rengine boyansa Ay ve güneş sesin olsa Soluğun olsa sağlıklı ve sıhhatli Neye yarar aklının ermediği bir yarın varken önünde! Ve hala hangi kaderin haklılığının Seni teslim alacağını bilmezken Neye yarar mutlu olman Kim seni duasına alır da Allaha söyler?
Görev süresi uzatılmış kalbimin mütercimiydi dilim Henüz iki kapak arasına konmamış kelimelerim Ve benim miracım olan şiirlerim Kendilerine hala bir yurt edinebilmiş değillerdi En iyi muhatabım bir olamamış En muhkemi kemal bulamamıştı Uzlet sesimin serdarıydı Dostlarımın zafiyet ateşi Buzdağımı eritecek korkusu Ve muhtemel iklim değişikliği İçimdeki şiir mürebbiyesini Zıvanasından çıkardı "Artık bende yalan söyleyeceğim!"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Allahlanmak İçin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Allahlanmak İçin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
başka ne olabilirdi diye