(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HİÇ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HİÇ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
cok begeniyle okudugum bir siirdi . ve anca yazmaya vaktim oldu ..
hic
evet .. beni de cok düsündürdü sevgili Berrin
" Dostunuza verecek bir seyiniz yoksa ; "hic " verin ... sevinsin o da . "
bu da bu fakirden ...
ama devam edecegim...
Mevlana'ya sorarlar ; -nesin? -"hicim" der.
bunu ilk okudugumda aylarca aklimdan cikmamisti.
Agri Dagi'na bir gece tirmanistaydik . Dagci patikada öyle derin düsünüyor ki . o an aklima takildi .. kendi kendime iste orada o ; " hic " neydi idrak edebildim .
uzatiyorum lakin anlatacagim size.
ve bir bir aklimdan geciyordu o hicin anlami...
daha sonra söyle dedim ;
Ciktim Türkiye'nin catisina .. Dindi yüregimde Agri(M) Sordular sehirde; Ne vardi zirvede? Dedim; "Hic" Eee baska ; Bir de ben ..... Zerre..............
hadi yeter artik aaa ne bu sizde kendinizi göstermeye yer mi ariyordunuz demeyiniz .. :-))
Kutluyorum.
Sevgi ve saygı ile.