dağlarını ve körfezini görmeden aklım başıma gelmez benim dalgalara, buluta, rüzgâra göre belirlerim yönümü ben yoksa kaybolurum içinde doğduğum portakal bahçelerinin...
insanlar gelir, insanlar gider her biri kendi halinde yürümek benim de hoşuma gider kaldırımlardan, dar sokaklardan bulvarlardan, hurmaların dibinden geçerim, parklarda salıncaklara binince çocuklar gibi, bir coşku, bir heyecan bürünür yüreğim sevince...
ey doğduğum, büyüdüğüm büyüleyici kent ekmeğimi, aşımı kazandığım işimi eylediğim; senden aldım sesini yüreğimin senden gelir ozanlığım; aklım başıma gelmez benim dağlarını ve körfezini görmeden...
-II-
ne kadar geçersen içimden o kadar geçiyorum caddelerinden içim içime sığmazken tüneller açıldı şimdi de; çıkılmamış yolculukların hazırlık telaşındayım dijital saatlerin göstergelerinde saniyede bir sen geçiyorsun, yani sevgilim her atışında yürteğimin; sevimli sevimsiz belirli belirsiz onca yüzü arasında insanların, kafesine göğsümün bir kasırga gibi esiyor yüzün kaldırımlarında bu kentin yürümek işte bu yüzden hoşuma gider; yoksa aklım başıma gelmez benim dağlarını ve körfezini görmeden...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANTALYA'M şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANTALYA'M şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tarih kokan cennet Vatanımın güzel bir ili Keyif aldım okurken Alkışlıyorum güçlü kalemi Yüreğine sağlık üstat __________________________________Selamlar saygılar
kent milliyetçiliğinin müstesna bir örneğiydi... mükemmel bir güzelleme okudum mümtaz kaleminizden. düşüncelerime de tercüman olmuş dizelerdi. tebrikler ve saygılarımla...
Cok ictendi . Bu icinizdeki sevgiyi ne de güzel anlatmissiniz sevgili Saban dost . Bizim de Bursa'miz bize öyle geliyor . Ama Antalya 'da cok güzellll ..
Sevgimle.
_ZERRE_ tarafından 11/9/2014 6:36:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
Evet güzel bir kent
kent güzel olunca şiir yazmakta kolay oluyor sanırım
selmetle