uçtu gitti şemsiyem; bir daha görmedim onu yıldızlar dolu dolu, eriyip aktı beynimden...
kim bilir hangi derin göllerdesin; kimsenin görmediği o gölleri kimsenin bilmediği o gülleri ben bilirim; gözlerin göller bölgesi, yüzün güller ülkesi...
sen çıkınca mavi gölde güneşe bir gül açardı pür neşe yokluğunda gece gibi yüze düşerdi gölgesi...
şimdi o sularda bir kız kuşu varsa gezinen ince uzun ayaklı, kanımdan kınalı parmaklı, bastığı yerde yüreğim, kuş tüyünden göl kıyısı, yastığımda ezilen,..
-II-
bütün dallar kesildi, her yer bağ bozumu yarım kalan bir şarkı işte burada biter bir daha yazılmaz sanırdım şiirler, oysa nadasa bırakılan yürek; daha çabuk, daha güzel boylanıyor güller... ... işte senin toprağın, humustan verimli, kuraklığı hasretin çöllerden beter...
güneşinde bereket sunan deltasında bir nehrin demet demet düşlerin, derlemeden eskileri, yenileri boylanan içimde ılık bir ilkbahar şenliği...
hey gidi küheylan, desene yolculuk var gittikçe, gittikçe açılıyor ufuklar... ... düşmeyecek hiç topuktan üzengi, ağızda gem elde kalem kâğıt, dudağında nem ilkyazla dalında gül, dikeni yüreğimi dizginleyen...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREK DİZGİNİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREK DİZGİNİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Fon eşliğinde okumak güzeldi Alkışlıyorum üstat Yüreğine kalemine sağlık Kalemin daim olsun ____________________________________________Saygılar selamlar