(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Deli kız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Deli kız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok uzun zamandır ara vermiştim yazılara, şiirlere, yorumlara... Bazen çok içime sinen, ya da kişisel olarak daha çok hissettiğim bir şiir ya da yazı görürsem karalıyorum işte böyle.
Şiirin ismini gördüm listede; tabii ozanını da... Şiir bilgisine ve yüreğine güven duyulan bir hece şairinin yazacağı şiir de güzel olurdu tabi ki.
"Deli Kız" başlığıyla şair şiirde zaten öne geçmiş bence en baştan. Okuru biliyor "Deli" kavramının uzandığı noktaları; dolayısıyla "Bu şiir güzeldir arkadaş" diyebiliyor her yönüyle. Tıpkı; yoruma, şiire, yazıya uzun zamandır ara veren ben gibi...
Beyindeki, yürekteki, dalgalardaki hayal; mısralara canlı canlı damlamış Ahmet Bey. Şiirin her köşesi haz verir hale gelmiş.
Seslendirmeyi asla ihmal edemem; kendim de seslendirme yaptığım için... Yerinde vurgular, yerinde ses tonlamaları, şiiri harika bir algılayışla seslendirmiş Melek Hanım. Fon müziğinin ritmi de şiire tam oturunca seslendirme eylemi şaha kalkmış. Yürekten kutluyorum Melek Kırıcı hanımefendiyi...
Şair olarak, bilhassa hece şiirinde vazgeçilmez olan Ahmet Moran adı, yine kendine yakışan bir şiirin altında isim olarak yerini almış.
Siz değerli bir şairden bunları duymak beni ziyadesiyle onurlandırdı hocam, uzun uzadıya çok şeyler yazmak isterdim ama şu an en büyük ödülü almış okul talebesi gibiyim, Allah ömrünüze, ruhunuza bereket versin
Yazıların, şiirlerin başlıkları "Önemli" derler ya hep. Bence de önemli. Nasıl ki başsız bir canlı olmuyorsa; başlıksız da yazı ve şiir olamıyor işte. Başlıklar şiir hakkında önemli bilgiler de veriyor tabi; bu şiirdeki gibi işte... Başlığı okuduğumda gülümseme başlamıştı zaten.
Endamlı, cilveli, nazlı bir genç kız ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi. Zaten seslendirmeleri yaparken o nlatım güzelliği seslendirmeyi yapana kılavuz olur. Bir şiire güzel ses olabilmenin ilk şartı biraz da şairden kaynaklanır. Sonrası yorumlayana kalmıştır. İşte ben de bu duygularla yorumladım bu güzel şiiri.
6+5 ölçüsündeki şiirin teknik özellikleri konusunda, zaten Ahmet Moran gibi bir usta hakkında söz söyleyemeyiz.
Her biri yürek damlası olan, gülümseten; gülümsettiği kadar da aslında düşündüren şiirin şairini kutlarım...
Sizin radyo proğramınızdaki güzel sunumunuzda ki ustalığınızı dinleyince, sizden bir şiirimi seslendirmeniz ricasında bulundum ve beni kırmadınız, iyi ki bu istekte bulunmuşum harika oldu, satırlar dile geldi, sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum size Melek hanım
Göze aksederken kalpte ki yara Bahtının alları olur kapkara Silkinip ayağa kalkar bir ara Ceylan edasıyla bakar deli kız.
Deli Kız'a çok güzel dizeler. Kalpte derin izler bırakmasa böyle güzel şiir yazılır mıydı Kutluyorum kaleminizi değerli arkadaşım. Sağlıcakla kalınız...
tam da sevdalara tutulmaya yanarken
tebrikler Şair
tebrikler Sn Kırıcı
tebrikler
tebrikler
paylaştım