Mevsimsiz yılları çuvala koydum Çuvaldızı hıncımla şişledim İnişleri çıkışları...
Üryan gördüm dağ eteğini Zirvesinde yalnızlıklarım Hoyratça savurulan saçlarını Hal eyle patika inişlerde Uzun havadan Bozlağa geçiş Terrennüm davası...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEVSİMSİZ YÜREK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEVSİMSİZ YÜREK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BU DEFA YENİ İMGELER VE BENZETMELER KULLANILMIŞ VE HEM DEĞİŞİK HEM DE GÜZEL BİR ESER ORTAYA ÇIKMIŞ...TEBRİK EDİYORUM...SEVGİ VE SAYGILARIMLA...İBRAHİM KARAÇAY
Resimsiz akşamlar sabaha gelmem Mevsimsiz yüreğe gülemem dedi... + Can karedeşim şiirini okurken ne kadar mutlu oldum anlatamam gönül incisi dizeler aşk ve hasret dolu.
“Mutluluk, ağacın ulaşamayacağımız dalındaki meyve gibidir, ama o meyveye ulaşmak için ayaklarımızın altına bir sehpa koymak, hiçbirimizin aklına gelmez...” demiş Nietzsche’e... Özleminiz mutluluğunuzu gölgelemiş, buna izin vermeyin. Kutlarım..Güzeldi. Felsefi tarzda.
afife sultan tarafından 2/10/2008 12:36:05 AM zamanında düzenlenmiştir.
Mevsimsiz yüreğe gülemem dedi
çok güzeldi tebrikler
kalbinizden sevgi kaleminizden
mürekkep eksilmesin
saygılar