(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düşman Oldum Ben... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düşman Oldum Ben... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Düşman olabilmek kavramı içine mesela kuşlar ve giderek herşeyi de sokarak "sen" ile olabilmenin nelerin karşılığı ve sensizliğinde bedelinin ve varacağı noktanın neler olabileceğini çok sade ve güzel bir dille anlatmış şairimiz ...Kutluyorum , içtenlikle ...
Ki,aynada bana bakan gözlerime, Yürüdüğüm yerde bıraktığım izlerime, Hasrete amade olan olmayan tüm sözlerime, Kısacası; Kendimi bile düşman bildim yokluğunda. Ömrümü ölüme adadım yar,soğukluğunda...
İnanmıyorum.Bu saydıkların da o güzel yüreğindeki anıların inikasıdır.Bir kere sevdiğinle birlikte kazınmışlar yüreğine oradan kitabe olmuışlar sende. Düşman oldumdesende onlarda sevdiğini görüyorsun. Dilinde öyle kalbinde seni anılarınla yaşatan semboler olmuşlar.Sende hiç bir şeye düşman olabilecek yürek yok be kardeşim.Sevgi ve şefkat küpünden düşman oluşabilir mi.ama dizeler çok hoş olmuş ben onları seviyorum kelmesine tebdil ederek sence okudum.Selamlar.
Sevgilisiz geçen günler hakikatten zordur.
Saygılar
Nizamettin Uca