Ne Güzeldir.Şiirin hikayesini görmek için tıklayın Kin tutmayan bir yapım var.Diyelim ki birine kızdım biraz sonra değil ama zaman geçince onu affederim.Zira insan hatasız olmaz diyenlerdenim.Ne yapayım babam adam katil bile olsa insan insandır onun da güzel yanları vardır deyip beni ,bizi yetiştirdi.Zira hakikaten bu gün hata yapan yarın pişman olup o hatayı yapmamak için kendine yol haritası çizenleri de çok gördüm.
Kabe’de kadın erkek nasıl insanların tövbeye geldiğini,ben de dahil nasıl ağlayıp yalvardiğimizi nasıl ağlayıp yalvarırken mis gibi kokuların etrafa salındığını ,burnunuzu yüzünüzü nasıl yalayıp geçtiğini bizzat fark ettirildik şükürler olsun.Kardeşliğin ,insanlığın katre katre yaşandığını oradaki ramazan yemeklerinde hissettik elhamdüllillah. O yüzden orada ve buraya gelince herkesi affettim.Herkesle barışığım.Sadece insanların beni olduğum gibi kabul etmeleri en büyük dileyim.Kimseyi bu konuda zorlamıyorum.Sadece yol arkadaşlığı yapanlarla birlikte yolculuk yapacağım hepsi bu .Çünkü hayat kıracak,kırılacak ,üzecek üzülecek kadar uzun olmadığını yaş kemale gelince fark ettik.Şükürler olsun ,hamd olsun.
Ne güzeldir seni affettim demek,
Ne güzeldir sevdiğinin kıymetini bilmek, Ne güzeldir hayattan dersler çıkarmak, Ne güzeldir bir bardak çayı evde sevdiğinle içmek, Ne güzeldir birine iyi ki hayatımda varsın demek Ne güzeldir,geçmişteki hatalara set çekmek, Ne güzeldir yeni hayata sevdiğinle merhaba demek.... ....(GÜLDEN)semiray /İSTANBUL/2013 |