(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yavuz Doğan....Okumaya devam....Allah oğlunuza uzun ömür versin...Kaderi güzel olsun.... Senin oğlun benim yeğenimdir dost...Ben de şöyle sesleneyim yeğenime.... Yeğen.... Senin Babanı az görseler de çok ''Adamdır '' Baban...Ve çok iyi bir şairdir.....Onunla gurur duy.... Kutladım çokca dost....Selam ve Sevgimle....
Dinle oğul, sözümü baba yadigârı say Unutma en uzak yol en az dolaşanındır. Gençliği hem fırtına hem bahar rüzgârı say Bil ki ömür, bıkmadan güze ulaşanındır.
Güzel öğütler ve diğerleri de alkışıyorum ben de Sağlıcakla kalınız
Dinle oğul, oğluma inen tek hatimdir bu: "ADAM" sıfatı, adam diye sorulanındır. Biricik evladıma ilk nasihatimdir bu "Lokmanın en helali en çok yorulanındır!"
yavuz üstadım kutlarım yine harikalar yaratmışsın maşallah ALLAH nazardan saklasın çünkü seni okuyarak şiirde öğrenmemiz gereken çok şeyin olduğunu anlıyoruz yazan yüreğin dert görmesin seni kutlamak yetmez, alkışlıyorumda kulhilmi
Dinle oğul, umudu bekleyen ereğinle Ya gümüş ya altından birini seçeceksin. Çünkü aşk denizinde çırpınan yüreğinle O köprünün altından bir defa geçeceksin.