Seyir eyleyin bahşedilmiş güzelliği kadına Yakınlaşmayın fazla ama Örtermiş gibi yaparken çıplaklığını Dokunmayın muskat kokulu mahremine de sakın…
. . .
Yandaşlarım!
E haliyle sırdaşlarım Ne dersiniz Dilberimiz Dayanabilir mi sapkınlığına cümlemizin? Boğulmasın aşırı dozundan sevecenliğimizin? Ha bir de; Sebebi malum nasırlı ellerimiz! Yırtmasın o narin mi narin kadife tenini?
Yandaşlarım!
Yapmayın… Lütfen! İzdihama ne gerek Tüm gece bizim… Dilber de!
Offf uzatmayın… Ne önemi var ilk olmanın Yedi kişiyiz nihayetinde Döndüğümüzde ikinci tura İlk sıradaki sekizinci olacak nasılsa…
Yandaşlarım!
Pan flütü olsun fonda Zamfir’in Kutsasın bu ilahi geceyi O kadar haz alsın ki geceden dilberimiz Sınırsızlığında fizyonomisinin Nirvanasına çıksın yedi farklı bedenle Kadınlığı…
Son yandaş bitişine müteakip Onore edelim kutsal geceyi Centilmen alkışlarımızla Ve Minnet dolu bakışlarımız sonra Gözlerindeki Meryem yaşlarına Avuntu olsun dilberimizin…
Not
Tecavüz kurbanı kızcağızın ağzından çıkan Şu söze de bakın ne kadar gereksiz ve şiddet dolu;
“Keşke oramda dişlerim olsaydı…”
Daha çok gençsin güzel kız unutacaksın mutlak Milyonlarcasına unutturdular! Sessiz kal ve kirletilmişliğinde Devam et huzur dolu yaşantına…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Centilmence Tecavüze Alkışlar… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Centilmence Tecavüze Alkışlar… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sunulan
kusursuz
evrim
ve
bir şiirle
var olan
yürekten teşekürler
Değerli Dost
selam ve sevgiler