Sonucunda boş yere yanma, Dünya hayatı bir atımlık... Geçici heveslere kanma, Dünya zevkleri bir tadımlık... En son durak çok uzak sanma, İşte mezarlık... Bir adımlık...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BIR TADIMLIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BIR TADIMLIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
EKREM ŞAMA'YA; İLGİ: BEYAZ HEMŞİRE ADLI ŞİİRİME EKLEDİĞİNİZ YORUM.
DEĞERLİ USTAM... SÖZÜN DEĞERİ; VERDİĞİ FAYDA İLE ÖLÇÜLÜR HERHALDE... SAĞOL. YORUM YAZINIZLA, GURUR DUYDUM VE ÇOK SEVİNDİM. İYİ Kİ, YAZMIŞIZ... GÖNLÜNE SAĞLIK.
ŞİİRİ; İNSANLARA HİZMET ETMEK AMACI İLE ANCAK, SANATIN NÂRİN VE GÜZEL İŞÇİLİĞİ İLE SUNMAK; İDEALİMDİR. KUVVET VERDİNİZ, EFENDİM. SAYGILARIMLA SELÂM EDERİM.
Sonucunda boş yere yanma, Dünya hayatı bir atımlık... Geçici heveslere kanma, Dünya zevkleri bir tadımlık... En son durak çok uzak sanma, İşte mezarlık... Bir adımlık...
vala doğru lafada şiiriede ne denir ki kalbinize sağlık... .
DEĞERLİ USTAM... MEZARLIKLAR, ŞEHİR İÇİNDE VE CÂMİLERE BİTİŞİK OLURDU... ŞİMDİKİ MEZARLIKLAR; ŞEHİR DIŞINA, İNSANLARA İBRET OLMASIN VE GÖRÜNMESİNLER DİYE ATILMIŞLAR!...
HAPİSHÂNELER, HASTAHÂNELER VE MEZARLIKLAR; BİRER İBRET TABLOSU OLMAKTAN ÇIKARILMIŞLAR!!!
MEZARLIKLARA ULAŞMAK İÇİN YA ÖZEL ARABAN OLACAK YA DA ÖZEL ARAÇ KİRÂLAMAK GEREKİYOR... ÖYLE Kİ; BELEDİYELER, BAYRAM GÜNLERİ BÖYLE BİR HİZMETE SOYUNMUŞLAR; BAYRAM GÜNLERİ, MEZARLIMLARA ÜCRETSİZ OTOBÜS SEFERLERİ DÜZENLİYORLAR... ŞEHİR İÇİNDEKİLERİ DE İSTEDİKLERİ AMAÇ İÇİN KULLANILIYORLAR... İKİ ÖRNEK: SEMT PAZARI VE DOĞUM HASTAHÂNESİ YAPILMIŞTIR... DAHA ÇOOOK ÖRNEK VAR.
SAYGILARIMI İLETİR, SELÂM EDERİM, EFENDİM.
KADİR YETER. 08.02.2008 CUMÂ. TRABZON.
kadiryeter tarafından 2/8/2008 9:52:09 AM zamanında düzenlenmiştir.
ne diyebilirim..