Din işi dünya işi, ayrılamaz bir bütün, Rasül’e bakan bunu görür, sünnet olarak; Kitabımız Kuran’dır, her bir delilden üstün, İstersen oraya bak, görürsün net olarak…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİN İŞİ DÜNYA İŞİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİN İŞİ DÜNYA İŞİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Din işi dünya işi, ayrılamaz bir bütün, Rasül’e bakan bunu görür, sünnet olarak; Kitabımız Kuran’dır, her bir delilden üstün, İstersen oraya bak, görürsün net olarak…
Necip Fazıl diyor ya üstad ; ''Gitti ölümlü yalan,geldi ölümsüz gerçek Siz hayat süren leşler,sizi kim diriltecek''...Allah yok diyen inkarcının inkarında inkar duygusunu var eden Allah vardır.Kulluk devlet memurluğu değildir ki üstadım.Dünya işleri başlayınca kulluğu bir kenara bırakıpta dünya işlerine kul olalım değil mi?Yine konuşmuş kaleminiz.Saygılarımla.
Kavramlar tecavüze uğramış...İzmlere bağlı yorumlar deli gömleği benzetmesini çağrıştırıyor Cemil Meriç'in.Kelimeler kirletilince ,anlamları söyleyenin ona yüklediği anlamla bütünleşince anlaşmak zorlaşıyor. Şiirin ifade ettiği duygu düşüncelere karşı olmak mümkün değil .Kavga daha başka bence Selamlar ve sevgiler
Din işi dünya işi, ayrılamaz bir bütün, Rasül’e bakan bunu görür, sünnet olarak; Kitabımız Kuran’dır, her bir delilden üstün, İstersen oraya bak, görürsün net olarak…
insanın olduğu her yerde menfaat vardır. bugün din işini devlet işinden ayıralım diyoruz da batıda mahkemelerde şahitlik yapacaklar incile el basar. başkan ya da cumhurbaşkanı olacaklar papa'nın elini öper. ama biz gene de ayıralım arkadaşlar menfaat var!!!!
Rasül’e bakan bunu görür, sünnet olarak;
Kitabımız Kuran’dır, her bir delilden üstün,
İstersen oraya bak, görürsün net olarak…
Necip Fazıl diyor ya üstad ;
''Gitti ölümlü yalan,geldi ölümsüz gerçek
Siz hayat süren leşler,sizi kim diriltecek''...Allah yok diyen inkarcının inkarında inkar duygusunu var eden Allah vardır.Kulluk devlet memurluğu değildir ki üstadım.Dünya işleri başlayınca kulluğu bir kenara bırakıpta dünya işlerine kul olalım değil mi?Yine konuşmuş kaleminiz.Saygılarımla.